مجموعه چیکاراد شما را به خرید بهترین محصولات نخودچی و کشمش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید مستقیم نخودچی خام

آنچه در این مقاله می خوانید...

خواص بی نظیر نخودچی که نمی‌دانستیدنخودچی موثر در سلامت استخوان ها عرضه عمده نخودچی خام

خرید نخودچی خام به صورت مستقیم برای خریداران عمده حائز اهمیت است. چرا که در برخی از فصول سال میزان تقاضا برای خرید این نوع آجیل افزایش می یابد که تامین آن از تولیدکنندگان نقش بسزایی در تضمین کیفیت و عدم افزایش هزینه ها دارد. در این مقاله شیوه های آسان و کم هزینه را برای خرید عمده این محصول بررسی می کنیم.

خرید مستقیم نخودچی خام

خواص بی نظیر نخودچی که نمی‌دانستید

خواص بی نظیر نخودچی که نمی‌دانستید نخودچی محصولی فرآوری شده از نخود تازه است که بعد از تفت داده شدن رنگ آن به کرم یا بژ تغییر پیدا می کند و بافت بسیار ترد و لذیذی دارد. مصرف آن به عنوان نوعی آجیل همراه با کشمش برای عید نوروز از دیرباز تاکنون بین ما ایرانیان رایج است.

خواص بی نظیر نخودچی تازه و ارگانیک به قدری زیاد است که افراد با بیماری های زمینه ای مانند دیابت یا رماتیسم نیز جهت کاهش دردهای خود و جلوگیری از روند پیشروی بیماری می تواند آن را مصرف کنند. برخی از مهمترین خواص مصرف نخودچی شیرین عبارتند از:

  • کاهش کلسترول خون و جلوگیری از بیماری های قلبی عروقی
  • موثر در کاهش وزن و عدم ابتلا به بیماری های تنقسی
  • قابلیت درمان بیماری های مفصلی و استخوانی
  • موثر در تقویت سیستم دفاعی بدن و عدم ابتلا به بیماری های عفونی

مواد معدنی و ویتامین های موجود در نخودچی کاملاً ارگانیک هستند که در بهبود سیستم ایمنی بدن نقش فزاینده ای دارند. مصرف نخودچی در تامین آهن، پتاسیم و منیزیم بدن تاثیر فوق العاده ای دارد که موجب جلوگیری از عدم ابتلا به بیماری های عصبی و افسردگی می شود. آنتی اکسیدان های موجود در نخودچی برای جلوگیری از سلول های سرطانی و رشد هر چه بیشتر گلبول های قرمز خون نیز مفید هستند.

نخودچی موثر در سلامت استخوان ها

نخودچی موثر در سلامت استخوان ها همانطور که اشاره کریدم مصرف نخودچی تازه به واسطه داشتن مواد معدنی برای سلامت استخوان ها نیز موثر است. وجود کلسیم و آهن نقش بسزایی در مقاومت استخوان ها و جلوگیری از تحلیل بافت آنها به ویژه در میانسالی دارد. خانم ها می توانند برای پوکی استخوان مصرف نخوچی را در برنامه غذایی خود قرار دهند.

با ابتلا به بیماری های مفصلی مانند رماتیسم، بافت استخوان ها شروع به تحلیل می کنند. داشتن رژیم غذایی طبیعی و استفاده از انواع آجیل و خشکبار نقش مهمی در کنترل این بیماری دارد. نخودچی نمکی نیز با داشتن مقادیر قابل توجه ای کلسیم در این امر تاثیر بسزایی خواهد داشت.

نکته مهم دیگر اینکه مصرف نخودچی برای کودکان در حال رشد نیز موثر است. چرا که به افزایش تراکم استخوان آنها به ویژه در سنین نوجوانی کمک می کند. مقاوم شدن استخوان و افزایش قد به واسطه داشتن مواد معدنی یکی دیگر از مزیت های مصرف نخودچی در بین کودکان و نوجوانان است.

عرضه عمده نخودچی خام

عرضه عمده نخودچی خام انواع نخودچی خام و پخته شده عمدتاً در استان آذربایجان شرقی و شهر ممقان تولید می شود. امکان خرید مستقیم از فروشندگان این منطقه صرفه اقتصادی و افزایش حاشیه سود برای خریداران عمده و صادرکنندگان را به همراه دارد. بدون شک تشخیص نخودچی باکیفیت و درشت نیز اهمیت زیادی در ترغیب مشتریان به خرید و کسب سهم نسبی بازار فروش در هر منطقه خواهد داشت.

خریداران با در نظر گرفتن تمامی فاکتورهای کیفی و کمی باید بتوانند با کمترین هزینه ممکن بهترین نوع نخودچی را به صورت عمده تهیه و عرضه کنند. برای این منظور بهرگیری از خدمات فروش نخودچی عمده به صورت آنلاین راهکاری مطمئن و موثر به شمار می آید. چرا که سبب حذف هزینه های جانبی و امکان ارتباط مستقیم با تامین کنندگان می شود.

طی سالهای اخیر نمایندگان این مرکز به صورت آنلاین اقدام عرضه و فروش نخودچی خام، نمکی، شیرین و … می کنند که در تامین این محصول بدون نیاز به مراجعه حضوری خریداران در سراسر کشور نقش بسزایی داشته اند. اگر قصد خرید نخودچی با قیمت رقابتی و به صورت عمده دارید، می توانید با مشاوران فروش این مرکز در ارتباط باشید.

خانم نفری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09143707489

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: mailto:chickaradco@gmail.com

email icon ایمیل: mailto:Info@chickaradco.com

مجموعه چیکاراد شما را به خرید بهترین محصولات نخودچی و کشمش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید