مجموعه چیکاراد شما را به خرید بهترین محصولات نخودچی و کشمش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تامین عمده کشمش سبز ارگانیک

آنچه در این مقاله می خوانید...

خواص درمانی کشمش سبز تازهبازار فروش کشمش سبز ارگانیک

کشمش یکی از فراوری های انگور می باشد که به دلیل خاصیت بی نظیر خود با خشک کردن آن این املاح و مواد مقوی به صورت طولانی مدت در آن حفظ شده و حتی باعث بیشتر شدن آن می شود، از این رو کارشناسان تغذیه به مصرف کشمش سبز ارگانیک، توصیه اکید کرده اند. پس با توجه به مصرف بالای آن تولید و توزیع کنندگان درصدد پاسخ به این نیاز بازار هستند، در این بین باید خاطر نشان کرد کشمش سبز مرغوب به دلیل خشک شدن در مقابل آفتاب نسبت به دیگر کشمش های صنعتی، مغذی و ارگانیک تر می باشد.

تامین عمده کشمش سبز ارگانیک

خواص درمانی کشمش سبز تازه

خواص درمانی کشمش سبز تازه

  • کشمش سبز قلمی حاوی ویتامین های گروهB به محافظت از پوست در برابر ضررهای فرابنفش و مادون سرخ خورشید کمک می‌کند و در نتیجه از آسیب های ناشی از آن جلوگیری می‌کند. آمینو اسید موجود در کشمش یک فاکتور مهم در ترمیم پوست آسیب دیده است.
  • فیبر بالای کشمش، باعث عملکرد بهتر دستگاه گوارش از جمله روده و معده می شود و برای بیماران مبتلا به اختلال هضم و یبوست گزینه ی مناسبی می باشد. کشمش پلویی دارای مقدار زیادی آنتی اکسیدان، چون ویتامین C می باشد که مانع آسیب رساندن به سلول‌های بدن، می‌شود و در نتیجه موجب جوانسازی آن می‌گردد.
  • یکی دیگر از فواید آنتی اکسیدان، تقویت سیستم ایمنی بدن است که مانع انواع بیماری ها می شود. کشمش حاوی موادی است که در نتیجه باعث خارج کردن عفونت های باکتریایی از بدن است که باعث التهابات ارگان های مختلف بدن هستند.
  • کشمش به دلیل داشتن مقدار زیاد منیزیم و پتاسیم می‌تواند اسید معده را کم کرده و مانع زخم معده گردد، همچنین پتاسیم یک فاکتور مهم در تنظیم فشار خون می باشد کشمش پلویی باعث دفع سموم اضافی در کبد می شود، که مواد دارویی که امروزه مصرف زیاد دارد، باعث تجمع این مواد در کبد می شود که کشمش باعث پاکسازی کبد از این سموم می گردد.

بازار فروش کشمش سبز ارگانیک

بازار فروش کشمش سبز ارگانیک

این مرکز یکی از اولین ها در توزیع انواع کشمش سبز در سراسر کشور، با بهترین کیفیت می باشد. یکی از اصلی ترین مقوله در امر صادر کردن مواد غذایی بدون شک کیفیت و بهداشتی بودن محصول می باشد که این امر در مواد غذایی دو چندان می‌شود.

فروشندگان کشمش و یا بطور کلی مواد غذایی باید به بهداشت محصولات خود توجه ویژه کنند، از این رو، این مرکز سعی دارد با استفاده از بهترین دستگاه ها در امر بسته بندی و شستشو و خشک کردن کشمش ها به این امر توجه ویژه ای کنند تا علاوه بر قرار گرفتن در رده صادرکنندگان نمونه کشمش، رضایت حداکثری مشتری را نیز جلب کند. این بازرگانی با هدف توزیع کشمش پلویی عمده با حذف واسطه ها و دلالان بازار سعی در صرفه جویی در هزینه و زمان خریدار گرامی می باشد.

خانم نفری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09143707489

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: mailto:chickaradco@gmail.com

email icon ایمیل: mailto:Info@chickaradco.com

مجموعه چیکاراد شما را به خرید بهترین محصولات نخودچی و کشمش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید