مجموعه چیکاراد شما را به خرید بهترین محصولات نخودچی و کشمش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید عمده نخودچی زعفرانی درجه یک

آنچه در این مقاله می خوانید...

نحوه بودادن انواع نخودچی زعفرانیشرکت عرضه نخودچی زعفرانی درجه یک

طعم دار کردن نخودچی با زعفران موجب شده است این محصول طعم و مزه دلپذیرتر و عطر و بویی خاص پیدا کرده و طرفداران بیشتری داشته باشد. همین امر موجب رونق بازار خرید و فروش نخودچی زعفرانی درجه یک شده است. خریداران عمده برای دستیابی به تجارت پرسود باید نخودچی زعفرانی را از طریق عرضه‌کنندگان مستقیم و بدون واسطه خریداری نمایند. این مراکز نخودچی اعلا زعفرانی را ارزان‌تر از سایر بازارهای فروش در اختیار خریداران عمده قرار می‌دهند.

خرید عمده نخودچی زعفرانی درجه یک

نحوه بودادن انواع نخودچی زعفرانی

نحوه بودادن انواع نخودچی زعفرانی همانطور که می دانید نخودچی همان دانه های ریز نخود است. برای اینکه نفخ نخود گرفته شده و حجم آن زیاد گردد، باید نخود را به مدت 24 ساعت در آب خیسانده و آب آن را چند بار عوض نمود. به مرور زمان پوست نخود جدا می شود. نخود های بدون پوست باید به مدت چند دقیقه پخته شوند. البته نباید اجازه داد نخود کاملا پخته و له گردد.

نخود پوست گرفته و کمی پخته شده را درون آبکش ریخته تا آب آن گرفته شود. در این مرحله تابه بزرگی را انتخاب نموده و روی حرارت پایین گاز قرار دهید. نخودها را درون تابه ریخته و مدام آن را زیر و رو کنید. در صورتی که حرارت شعله زیاد باشد، نخودها طعم سوختگی به خود خواهند گرفت. در حین تفت دادن نخود می توان مقداری زعفران را دم‌کرده و به نخود اضافه نموده تا آن را طعم دار کنید.

اگر می خواهید نخودچی شما قدری شورمزه باشد، می توانید به میزان ناچیزی به آن نمک اضافه کنید. نخودچی آماده شده دارای ارزش غذایی بالایی بوده و حاوی میزان قابل توجهی پروتئین، فیبر، کالری، کلسیم، مواد معدنی و ویتامین های مختلف می باشد.

شرکت عرضه نخودچی زعفرانی درجه یک

شرکت عرضه نخودچی زعفرانی درجه یک نخودچی زعفرانی درجه یک و اعلا را باید از طریق مراکز معتبر و شناخته شده خریداری نمود. کیفیت محصولات این مراکز، در بازار فروش به اثبات رسیده است. تولیدکنندگان نخودچی زعفرانی به منظور تسهیل در امر خرید و فروش این محصول، عمده فروشی، پخش و توزیع نخودچی زعفرانی تولیدی خود را در اختیار مراکز متعددی قرار داده‌اند.

این مراکز گام مهمی در جهت کاهش قیمت نهایی این محصول برداشته و واسطه های بازار خرید و فروش انواع نخودچی را حذف نموده‌اند.‌ همین امر موجب تثبیت قیمت این محصول در بازار فروش شده است. فروشنده نخودچی زعفرانی می تواند فروشگاه های اینترنتی باشد که تجارت خود را بر مبنای خرید و فروش این محصول بنا نهاده است. این فروشگاه‌ها شرایط خرید آنلاین نخودچی را برای خریداران عمده فراهم کرده‌اند. خریداران عمده با خرید از این فروشگاه‌ها، خریدی آسان، مطمئن و بدون دغدغه خواهند داشت. در خرید اینترنتی، هزینه های حمل و نقل برای خریداران عمده کاهش پیدا می کند.

خانم نفری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09143707489

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: mailto:chickaradco@gmail.com

email icon ایمیل: mailto:Info@chickaradco.com

مجموعه چیکاراد شما را به خرید بهترین محصولات نخودچی و کشمش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید