مجموعه چیکاراد شما را به خرید بهترین محصولات نخودچی و کشمش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

صادرات نخود چی ممقان درجه یک

آنچه در این مقاله می خوانید...

تاثیر نخودچی در رژیم لاغریویژگی های نخودچی درجه یک خواص نخودچی برای پوستبازارفروش نخود چی ممقان درجه یک

صادرات نخودچی ممقان به لطف کیفیت بالای این محصول و خواص متعددی که دارد، رونق خوبی داشته و هم اکنون چندین کشور خارجی از مشتریان ثابت نخودچی ممقان درجه‌یک هستند. خرید نخودچی ممقان به شکل عمده موجب ارزان تر تمام شدن قیمت نهایی آن خواهد شد و به این ترتیب می توان نخودچی درجه‌یک را با صرف هزینه کمتری در حجم انبوه دریافت کرد. این کار برای مشتری توجیه اقتصادی بهتری خواهد داشت.

صادرات نخود چی ممقان درجه یک

تاثیر نخودچی در رژیم لاغری

تاثیر نخودچی در رژیم لاغری ایرانیان از قدیم به خواص و ارزش های غذایی هر ماده خوراکی که مصرف می کردند، اهمیت داده و همواره داشتن تغذیه سالم را مهم ترین عامل در داشتن سلامت روح و جسم می دانستند. یکی از تنقلات محبوب نزد ایرانیان، نخودچی است که از نخود تازه تهیه می شود. همان طور که نخود یکی از اعضای مهم خانواده حبوبات بوده و دارای خواص مفید فراوان است، نخودچی هم از تمامی ارزش های غذایی نخود بهره مند می باشد.

نخودچی یک ماده خوراکی کم کالری اما سرشار از ارزش های غذایی متنوع است. نخودچی به دلیل فیبر و پروتئین که در اختیار دارد موجب احساس سیری در فرد شده و تا ساعت ها او را از خوردن تنقلات غیرمفید و حتی مضر بی نیاز خواهد کرد. تاثیرگذاری فیبر و پروتئین در کنار یکدیگر افزایش یافته و سرعت گوارش را در بدن کند می کنند. به این ترتیب روند هضم این خوراکی به آهستگی صورت گرفته و تا ساعاتی می تواند احساس گرسنگی را به تاخیر اندازد.

زمانی که فرد در ساعات طولانی تری احساس سیری کند، به طور طبیعی کالری کمتری دریافت کرده و این سبک از رژیم برای لاغری بسیار موثر خواهد بود. فیبر گیاهی موجود در نخودچی کمک می کند عملکرد دستگاه گوارش بهتر شده و از یبوست پیشگیری می شود. هر زمان روده ها به درستی کار کنند و مواد زائد بدون مشکل از بدن خارج شوند، تناسب اندام به خوبی حفظ شده و راحت تر می توان وزن را کنترل کرد.

افرادی که عادت دارند از نخودچی به جای تنقلات مضر به عنوان میان وعده استفاده کنند، به دلیل احساس سیری که در آن ها به وجود می آید، کالری کم تری دریافت کرده و کم تر در معرض چاقی قرار می گیرند. همچنین پروتئین موجود در نخودچی به کنترل اشتها کمک کرده و با تقویت قدرت عضلات، از ضعف و بی حالی پیشگیری می کند.

ویژگی های نخودچی درجه یک

ویژگی های نخودچی درجه یک نخودچی جزء جدایی ناپذیر آجیل شب یلدا، چهارشنبه سوری و یا عید نوروز است که معمولا همراه با کشمش یک ترکیب فوق العاده خوشمزه و مقوی را تشکیل می دهد. برای تولید نخودچی درجه یک حتما از نخودهای مرغوب و اعلا استفاده می شود. شهر ممقان به قطب تولید نخودچی در کشور شهرت یافته است زیرا بالغ بر ۹۰ درصد از تولیدات نخودچی در این شهر و توسط کارگاه های کوچک محلی که در هر خانه ای می توان نمونه ای از آن را یافت، تهیه می شود.

نخودچی دارای همان خواص و ارزش های غذایی نخود خام است که به طور معمول در تهیه آبگوشت، آش و انواع خوراک به کار می رود. برای تهیه نخودچی، در ابتدا نخودهای سالم و تازه را انتخاب کرده، در آب جوش برای چند دقیقه حرارت داده و سپس آبکش می کنند. نخودهای پخته شده در دیگ های بزرگ تفت داده و برشته می شوند. می توان در این مرحله طعم های مختلفی مانند نمکی، فلفلی، گلپر، شکری و … را به نخودچی اضافه کرد.

یک نخودچی درجه یک دارای محصولی یک دست و یکنواخت است، هیچ سوراخی بر روی بدنه نخودچی به چشم نمی خورد که در این صورت نشان دهنده آفت زدگی نخود خواهد بود. می توان نخودچی را هم به شکل تفت داده و خام و هم از نمونه های طعم دار برای ظرف آجیل انتخاب کرد. نمونه های مرغوب و درجه یک را برای صادرات به دیگر کشورها انتخاب می کنند که در این حالت باید در بسته بندی های مناسب، استاندارد و زیبا قرار بگیرد.

بهتر است برای پی بردن به سطح کیفی نخودچی‌ حتما چند نمونه از آن را مزه کرده تا از تازه بودن محصول اطمینان کافی حاصل شود. نخودچی درجه یک نباید طعم و بوی کهنگی بدهد. از ویژگی های بارز محصول مرغوب، ارزش های غذایی فراوانی است که دارد. نخودچی منبع خوبی برای دریافت کلسیم، پتاسیم و فسفر است. سطح منیزیم، سدیم و آهن نخودچی بالا بوده و به خوبی تامین کننده نیاز بدن خواهد بود.

 خواص نخودچی برای پوست

 خواص نخودچی برای پوست نخودچی از جمله خوراکی، آجیل و تنقلات پرخاصیتی است که مصرف آن برای تمامی گروه های سنی بلامانع بوده و بهتر است جایگزین تنقلات مضر و فاقد ارزش های غذایی برای کودکان شود. نخودچی حاوی ویتامین های A,E,C,K ، فولات و دیگر ویتامین های گروه B است. تمامی ویتامین ها و مواد معدنی موجود در نخودچی، برای سلامت بهتر پوست مناسب بوده و از بروز چین و چروک یا لک پیشگیری می کند.

نخودچی حاوی سطح قابل توجهی از آنتی اکسیدان است که در ویتامین های C,A وE به وفور یافت می شود. آنتی اکسیدان ها برای مقابله با تاثیرات مخرب رادیکال های آزاد بر روی سلول های پوستی مفید واقع می شوند و از پیری زودرس پوست جلوگیری می کنند. ویتامین E نقش تاثیرگذاری در شفاف سازی پوست و حفظ رطوبت طبیعی آن ایفا می کند. منگنز از جمله عناصر معدنی در نخودچی است که تاثیر فراوانی در داشتن پوستی صاف و بدون چروک دارد.

همچنین می توان از نخودچی به عنوان یک ماده خوراکی محافظت کننده در برابر تابش اشعه فرابنفش خورشید استفاده کرد. مصرف نخودچی مانع از بروز جوش و یا التهابات پوستی می شود. این ماده خوراکی به دلیل آنکه از پروتئین غنی می باشد، برای سلامت مو هم مفید بوده و مانع از ریزش موی سر می شود.

بازارفروش نخود چی ممقان درجه یک

بازارفروش نخود چی ممقان درجه یک بازار نخودچی ممقان به دلیل کیفیت بالای محصولات و قیمت مناسب آن بسیار پر رونق بوده و علاوه بر بازار داخلی، مشتریان زیادی در بازارهای خارجی به دنبال خرید آن هستند. سفارش عمده محصول موجب می شود قیمت نخودچی درجه‌یک ارزان تر از خریدهای جزئی تمام شده و برای مشتری صرفه اقتصادی بهتری به دنبال داشته باشد. با خرید مستقیم از فروشندگان اصلی می توان از کیفیت و تازه بودن محصول اطمینان بیشتری کسب کرد.

شرکت های بازرگانی از جمله مشتریان عمده نخودچی درجه یک ممقان هستند که عمدتا آن را در حجم انبوه و به شکل خام خریداری کرده و سپس طبق ذائقه بازار هدف، اقدام به طعم دار کردن نخودچی خواهند کرد. مشتریان خارجی اغلب از نمونه های خام استقبال بیشتری می کنند. محصولات صادراتی باید در بسته بندی مناسب و استاندارد قرار بگیرند تا در طول مسیر انتقال دچار افت کیفیت نشده و طعم اولیه خود را حفظ کنند.

خانم نفری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09143707489

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: mailto:chickaradco@gmail.com

email icon ایمیل: mailto:Info@chickaradco.com

مجموعه چیکاراد شما را به خرید بهترین محصولات نخودچی و کشمش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید