مجموعه چیکاراد شما را به خرید بهترین محصولات نخودچی و کشمش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عرضه کنندگان کشمش پلویی طلایی

آنچه در این مقاله می خوانید...

خواص بی نظیر کشمش پلویی طلاییفواید بی نظیر کشمش پلویی طلاییراهنمای جامع درباره کشمش پلویی طلاییتوزیع کنندگان کشمش پلویی طلایی

در این مجموعه عرضه کنندگان عمده انواع کشمش پلویی طلایی، آن را به شکل مستقیم و بی واسطه در کیفیت عالی و پایین ترین قیمت ارائه می دهند. لذا در این حالت طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده و از فروش فوق العاده برخوردار است؛ البته از طرفی نیز با طعم دلپذیر و خواص منحصر به فرد و محبوبیت بالا تاثیر بسزایی در بازار گرمی و ارز آوری بیشمار دارد.

عرضه کنندگان کشمش پلویی طلایی

خواص بی نظیر کشمش پلویی طلایی

خواص بی نظیر کشمش پلویی طلایی خوشبختانه انواع آجیل چون کشمش پلویی طلایی شیرین و خوشمزه، مملو از املاح و مواد مغذی چون کلسیم و مس و پتاسیم پروتیین و غیره و ویتامین های مفید است. بنابراین برخی از خواص آن عبارت است از:

  1. با طبع گرم و خشک مصلح غذاهای سرد است.
  2. آهن موجود در آن بیماری کم خونی را درمان نموده و ضعف جسمانی را بهبود می بخشد.
  3. با وجود ویتامین c از ابتلا بدن به سرما خوردگی پیشگیری نموده و پوست را شفاف می نماید.
  4. با آنتی اکسیدان بالا و تقویت سیستم ایمنی ضد سرطان است.
  5. کلسیم موجود در آن سبب تقویت استخوان ها شدن و از پوکی آن جلوگیری می نماید.
  6. با فیبر فراوان تنظیم کننده قند خون بوده و یبوست را درمان می کند‌.
  7. یک فراورده پر کالری بوده؛ که مصرف آن به ورزشکاران سفارش می گردد.
  8. تقویت کننده بینایی است.
  9. با تقویت فولیکول های مو از ریزش آن پیشگیری می نماید.
  10. با افزایش قدرت تمرکز حافظه را تقویت می نماید.
  11. برخی از ترکیبات آن، از ایجاد سنگ در کلیه پیشگیری می نماید.
  12. پایین آورنده کلسترول خون است
  13. تقویت کننده سیستم عصبی است.
  14. تقویت کننده دستگاه هاضمه است.
  15. ناخن و لثه و دندان را تقویت می نماید.
  16. مشکلات جنسی را درمان می کند.
  17. کبد را از سموم پاک می نماید.
  18. کاهش دهنده استرس است.
  19. دارای خواص ضد التهابی است.
  20. بهبود بخش کم خوابی است.
  21. موخوره و شوره سر را درمان می کند‌
  22. با دفع سموم از خون، بهبود بخش آکنه است.

فواید بی نظیر کشمش پلویی طلایی

فواید بی نظیر کشمش پلویی طلایی انواع انگور از جمله نوع یاقوتی (پلویی طلایی) به دو روش سنتی و صنعتی خشک می گردد؛ که فرآوری نمونه سنتی با جمع آوری حبه های بی دانه انگور در سینی های بزرگ بوده؛ که به طور طبیعی در مقابل آفتاب خشک می گردد. در حالیکه تولید کنندگان کشمش صنعتی در مراحل فرآوری انواع انگور چون عسگری، با محلول تیزاب آنرا خشک نموده و با استقرار در معرض دود گوگرد به مدت ۲۴ ساعت سبب تغییر رنگ آن به طلایی می گردند.

با این توصیف کشمش پلویی یک نمونه از آجیل و تنقلات است که با ارزش تغذیه ای بالا در انواع غذاها و کیک و شیرینی از کاربرد فراوان برخوردار است و با شیرینی طبیعی و بدون مواد افزودنی یک ماده سالم بوده و نقش زیادی در سلامتی بدن دارد؛ از جمله با طبع گرم و خشک، مصلح غذاهای سرد چون برنج است.

همچنین مصرف این فرآورده در طول روز می تواند تضمین کننده حفظ و سلامت قلب بوده و فشار خون را تنظیم نماید. لازم به ذکر است بدانید که انواع کشمش با کیفیت می بایست عاری از آلودگی و شن و خاشاک باشد.

راهنمای جامع درباره کشمش پلویی طلایی

راهنمای جامع درباره کشمش پلویی طلایی ایران به لحاظ شرایط اقلیمی متنوع دارای انواع کشمش در کیفیت های متفاوت می باشد. بنابراین انگور و فرآورده آن به شکل دانه دار و بی دانه با پوست نازک و ضخیم در رنگ و اندازه های مختلف است. مرغوبیت انگور و سبک فرآوری آن دو عامل اساسی در تعیین کیفیت انواع کشمش چون کشمش پلویی طلایی است.

با کیفیت ترین کشمش آن است که دارای طعم طبیعی بوده و عاری از عطر و طعم غیر طبیعی و آلودگی و گرد و خاک و آفت باشد. بهترین کشمش نباید شکرک بزند. کشمش ریز و تو خالی، نماینده بی‌کیفیتی آن است؛ که می بایست از انگور درشت و توپر و تازه و بدون هسته تهیه گردد. بهترین تامین کنندگان کشمش آن را بدون مواد افزودنی غیر مجاز و دور از آلودگی و گرد و غبار در سایه فرآوری می‌نمایند.

کشمش پلویی طلایی علیرغم مصارف در انواع غذا و تنقلات،در صنایع کیک و شیرینی و کلوچه و بیسکویت به عنوان مواد اولیه کاربرد دارد. در عطاریها و خشکبار فروشی ها انواع کشمش آفتابی و پلویی و مویز در نوع سنتی و صنعتی در بسته بندی های مختلف و برندهای متنوع عرضه می گردد. اغلب تولیدکنندگان کشمش استان‌های آذربایجان و فارس و خراسان و غیره است. از جمله تولیدکنندگان کشمش ممتاز شهرهای تاکستان و کاشمر می باشد.

توزیع کنندگان کشمش پلویی طلایی

توزیع کنندگان کشمش پلویی طلایی در این مرکز عرضه کنندگان کشمش پلویی طلایی با کیفیت آنرا در مطلوبترین کیفیت و نازلترین قیمت ارائه می نماید؛ چرا که شکل خرید به شکل عمده و مستقیم بوده و مابین عرضه و تقاضا واسطه ای وجود ندارد. لذا محصول عرضه شده عاری از مواد افزودنی غیر مجاز بوده و توسط تجهیزات و دستگاه سورتینگ، بدون خس و خاشاک و آلودگی و دم و شاخه است.

این فراورده در پروسه تولید، از مرغوبترین میوه های انگور با بافت نرم و درشت چون عسگری و غیره تهیه می گردد؛ که در رنگ های زرد و سبز و قهوه ای تیره و غیره است. شما می توانید با خرید عمده از مجموعه ما سود بسیار زیاد کسب نموده و با محصولات عالی و ارزان قیمت در وقت و انرژی و هزینه های خود صرفه جویی نمایید.

همچنین می توانید به راحتی وارد سایت ما شده و تنوع انواع کالا را مشاهده نموده و در صورت انتخاب گزینه مورد نظر، آنرا سفارش دهید. همچنین قادر خواهید بود بدون هیچ نوع نگرانی، پس از کسب آگاهی از کیفیت و قیمت آنرا سفارش داده و به ثبت برسانید. همکاران ما ۲۴ساعته آماده پاسخگوی سوالات شما عزیزان بوده و امکان مشاوره در هر ساعت از شبانه روز میسر است.

شما می توانید با مراجعه به بخش مرکز فروش، مندرجات و قیمت روز و راهنمایی های لازم را در اندک زمان ممکن کسب نمایید. لازم به ذکر است بدانید که در خرید عمده، تخفیفات و خدمات ویژه مشمول حال شما بزرگوراران می گردد؛ چرا که با عدم وجود سود ناشی از دلالان و مزاحمان ، از نرخ نهایی محصول کاسته می گردد و شما می توانید آن را با قیمت تولیدی خریداری نمائید.

ما آماده ارائه انواع کشمش چون کشمش کاشمر و نخودچی ممقان تبریز با کیفیت درجه یک به تمام نقاط هستیم. صادر کنندگان کشمش انواع آن را در بالاترین سطح کیفی و در بالاترین درجه استاندارد دنیا به کشورهای حوزه خلیج فارس و کشورهای اروپایی و غیره با ارز آوری منحصر به فرد ارسال می نمایند.

خانم نفری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09143707489

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: mailto:chickaradco@gmail.com

email icon ایمیل: mailto:Info@chickaradco.com

مجموعه چیکاراد شما را به خرید بهترین محصولات نخودچی و کشمش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید