مجموعه چیکاراد شما را به خرید بهترین محصولات نخودچی و کشمش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت انواع نخودچی خام ارزان

آنچه در این مقاله می خوانید...

 کاهش کلسترول بد با نخودچینخودچی سرشار از مواد معدنیافزایش انرژی با استفاده از نخودچیفروشگاه عرضه نخودچی خام ارزان

مجموعه ما یکی از بزرگترین عرضه کنندگان انواع نخودچی باکیفیت می باشد. قیمت نخودچی خام بسته بندی در مرکز ما بسیار مناسب است و خرید به صورت آنلاین رونق فراوانی گرفته است که این باعث شده محصول در دسترس تمام مشتریان سراسر کشور بگیرد. نخودچی طبع گرم و خشکی دارد و فرآورده نخود خام می باشد. به همین دلیل خاصیت های نخود را دارا است و به عنوان آجیلی سالم استفاده می شود.

قیمت انواع نخودچی خام ارزان

 کاهش کلسترول بد با نخودچی

 کاهش کلسترول بد با نخودچی

یکی از میان وعده های سالمی که از گذشته تا کنون طرفداران زیادی داشته است، نخودچی می باشد. این خوراکی بسیار خوش طعم و ارزان است. علاوه بر این ویژگی ها، این محصول دارای خاصیت های فراوانی نیز می باشد. امروزه به علت بالا رفتن سطح آگاهی مردم نسبت به عوامل موثر در سلامتی، افراد توجه زیادی نسبت به مواد غذایی مصرفی خود دارند.

نخودچی خام ارزان یکی از خوراکی های بسیار مفید برای رشد است. به طوری که در طب سنتی بسیار به خوردن آن سفارش شده است. طبع این خوراکی گرم می باشد و مصرف روزانه و مداوم آن می تواند اثر مثبتی بر کاهش کلسترول بد خون داشته باشد. کاهش میزان این کلسترول نیز به نوبه خود می تواند در کاهش یافتن احتمال ابتلا به بیماری های قلبی و عروقی و یا سخت شدن رگ ها اثر داشته باشد.

بنابراین به واسطه مصرف نخودچی می توان به سادگی از ابتلا به انواع بیماری ها جلوگیری نمود. مواد مغذی دیگری از جمله فیبر نیز در این ماده خوراکی وجود دارند. وجود فیبر می تواند به دستگاه گوارش شما برای هضم بهتر غذا کمک کند. همچنین وجود فیبر باعث می شود تا افراد برای مدت طولانی تری احساس سیری داشته باشند. این مسئله برای افرادی که به دنبال کاهش وزن می باشند بسیار حائز اهمیت است.

نخودچی سرشار از مواد معدنی

نخودچی سرشار از مواد معدنی

نخودچی دارای مواد معدنی بسیار زیادی است و از این نظر یک خوراکی بسیار مغذی محسوب می شود. نخود حاوی حدود ۲۰ تا ۳۰ درصد پروتئین، ۵۰ تا ۶۰ درصد کربوهیدرات و تا ۷ درصد چربی های سالم و همچنین روی، اسید فولیک، فسفر، پتاسیم، منیزیم، لیزین، ویتامین های B1 و B6 است. نخود حاوی فیبر غذایی محلول و نامحلول است که تأثیر مثبتی بر دستگاه گوارش دارند.

این موضوع احتمالاً یکی از شناخته شده ترین فواید نخود است. محتوای بالای پروتئین گیاهی آن را برای گیاه خوارانی که می خواهند مطمئن شوند مواد مغذی لازم برای بدن خود را از منابع غیر حیوانی دریافت می کنند، ایده آل می کند. با این حال، پروتئین های موجود در نخود “کامل” نیستند. این بدان معناست که نباید تنها منبع پروتئینی باشد که انتخاب می کنید. با این حال، آن ها هنوز منبعی بهینه برای رشد و توسعه هستند. آن ها همچنین از طرف دیگر به بهبود صحیح زخم ها کمک می کنند.

نخود منبع ویتامین E است که به عنوان یک آنتی اکسیدان عمل می کند و به محافظت از سلول ها در برابر آسیب های ناشی از رادیکال های آزاد کمک می کند. بنابراین، آن ها غذاهایی هستند که به جلوگیری – یا در صورت امکان به حداقل رساندن – عملکرد رادیکال های آزاد کمک می کنند. به یاد داشته باشید که ویتامین E نه تنها به داشتن پوستی زیبا کمک می کند، بلکه سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند و به سلول ها در انجام وظایف مختلف کمک می کند.

افزایش انرژی با استفاده از نخودچی

افزایش انرژی با استفاده از نخودچی

عرضه نخودچی به دلیل اثرات درمانی شگفت انگیزی که دارد رواج گسترده ای یافته است. به عنوان نمونه برای تثبیت و کاهش وزن مفید می باشد. چون سرشار از پروتئین و فیبر است و می تواند گرسنگی را کنترل کند و از تجمع کلسترول بد در بدن جلوگیری خواهد کرد. همچنین خطر بیماری های قلبی و عروقی را کاهش می دهد.

مصرف این محصول به علت داشتن منگنز باعث رفع چین و چروک می شود. همچنین باعث افزایش انرژی و شادابی می شود. سیستم ایمنی بدن را تقویت خواهد کرد چون منبع آهن می باشد و باعث انتقال اکسیژن به بدن می شود. تری گلیسیرید و سطح کلسترول بد خون را کاهش می دهد و خطر بیماری های قلبی و عروقی را پایین می آورد. انرژی بدن را افزایش می دهد چون سرشار از آهن می باشد.

برای سلامت استخوان ها فوق العاده است. چون منبع غنی از کلسیم می باشد. همچنین قند خون را تنظیم می کند زیرا شاخص کلسیمی پایینی دارد. سلول های خونی را افزایش می دهد و سطح هموگلوبین خون را بالا می برد چون آهن و فسفر دارد. خطر حمله قلبی را کاهش می دهد. سرشار از فیبر می باشد و به رفع یبوست و حرکات روده کمک خواهد کرد.

استفاده مداوم از این محصول برای درمان کم خونی بسیار پرفایده و فوق العاده است چون غنی از مس و آهن می باشد. با عفونت های ویروسی و باکتری مبارزه می کند و باعث کاهش تب می شود و همین ها باعث شده اند همیشه و در هر شرایطی بازار خرید و فروش نخودچی رونق فراوانی پیدا کند. شما می توانید به تنهایی یا با دیگر دیگر آجیل ها آن را ترکیب نموده و میل بفرمایید.

فروشگاه عرضه نخودچی خام ارزان

فروشگاه عرضه نخودچی خام ارزان مرجع فروش نخودچی خام به صورت آنلاین رونق فراوانی گرفته است. این موضوع باعث شده است تا فعالان این عرصه بتوانند سریع تر محصول خود را از طریق مرکز فروش نخودچی روانه بازار های مصرف کنند. علاوه بر این، وجود ترکیبات و مواد مغذی موجود در نخودچی موجب گردیده عرضه پر رونقی داشته باشد که به گزینه های زیر می توان اشاره کرد: ویتامین ب ۳، ویتامین ب ۶، ویتامین ب ۹، فسفر، اسید های چرب اشباع نشده، کلسیم، آهن، ویتامین ب ۲، سلنیوم و روی.

امروزه به دلیل پرفروش بودن این محصول، فروشندگان زیادی وارد بازار آن شده اند. اما خریداران همواره به دنبال فروشنده ای منصف هستند که این محصول را با قیمتی مناسب و کیفیتی بالا ارائه نماید. مجموعه ما یکی از عرضه کنندگان انواع نخود چی می باشد که تمام تلاش خود را به کار بسته است تا با ارائه محصولی با کیفیت و عرضه آن با بهترین قیمت های بازار، رضایت مشتریان خود را به طور کامل به دست آورد.

شما می توانید برای اطلاع از به روز ترین قیمت های این محصول، با مشاوران و کارشناسان واحد فروش و پشتیبانی ما در ارتباط باشید. این مرکز فروش کیفیت و قیمت محصولات خود را ضمانت می کند. کافی است با یکبار خرید از مجموعه ما، به جمع مشتریان دائمی ما بپیوندید.

خانم نفری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09143707489

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: mailto:chickaradco@gmail.com

email icon ایمیل: mailto:Info@chickaradco.com

مجموعه چیکاراد شما را به خرید بهترین محصولات نخودچی و کشمش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

2

2 پاسخ به “قیمت انواع نخودچی خام ارزان”

  1. سلام. من اگر نخودچی های خامتون رو سفارش بدم و بخوام خودم شورشون کنم، باید چه میزان نمک مصرف کنم؟ میشه یه مطلب یا مقاله ای در این مورد بزارین تو سایتتون برای امثال من؟ ممنونم از محصولات خوبتون بخصوص نخودچی هاتون.

    • شماره همراه: 09054721540
    • سلام، وقت شما بخیر؛
      لطفاً برای دریافت پاسخ سوالات خود، از طریق پر کردن فرم “مشاوره و سفارش”، در انتهای همین صفحه، در انتظار دریافت پاسخ از سمت کارشناسان ما باشید. مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.
      با سپاس از شما

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    Call Now Buttonتماس بگیرید