مجموعه چیکاراد شما را به خرید بهترین محصولات نخودچی و کشمش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت خرید نخودچی اعلای ممقان

آنچه در این مقاله می خوانید...

بررسی املاح معدنی موجود در نخودچیراهنمای انتخاب نخودچی اعلای ممقانعرضه عمده نخودچی اعلای ممقان

قیمت نخودچی اعلای ممقان در طول سال با تغییر و نوسانات زیادی همراه است. با توجه به تولید انحصاری این محصول در شهر ممقان، خرید آن از طریق تامین کنندگان محلی امکان پذیر است. در این مقاله ضمن بررسی خواص و فواید مصرفی نخودچی اعلا، چگونگی سفارش عمده آن از تولیدکنندگان ممقان را آنالیز می کنیم.قیمت خرید نخودچی اعلای ممقان

بررسی املاح معدنی موجود در نخودچی

بررسی املاح معدنی موجود در نخودچی نخودچی از جمله تنقلات کاملاً ارگانیک است که در دسته خشکبار قرار می گیرد. بافت بسیار نرم و طعم لذیذ آن را به محصولی پرطرفدار در بین گروه های سنی مختلف بدل کرده است. مصرف نخودچی به علت داشتن املاح معدنی و ویتامین های بیشمار برای تامین انرژی و جلوگیری از ابتلا به برخی بیماری ها موثر است.

از آنجایی که طعم نخودچی چندان شیرین نیست، معمولاً آن را با انواع کشمش یا مویز سرو می کنند. نخودچی به عنوان یکی از پرطرفدارترین شیرینی های مناسب برای عید نوروز، دارای مقادیر زیادی کربوهیدارت است که مصرف آن برای جلوگیری از اضافه وزن و عدم ابتلا به بیماری فشار خون پیشنهاد می شود.

در هر 100 گرم نخودچی حدود 800 میلی گرم پتاسیم وجود دارد. این نوع ماده معدنی تقویت استخوان ها و جلوگیری از تحلیل انرژی را موجب می شود. ورزشکاران برای جذب هر چه بیشتر پتاسیم توسط سلول ها بعد از تمرینات ورزشی و با هدف جلوگیری از تحلیل عضلات می توانند مصرف نخودچی کشمش را در برنامه غذایی خود قرار دهند.

میزان آهن موجود در نخودچی خام حدود 6 میلی گرم است که شاید چندان زیاد به نظر نرسد اما به علت ارگانیک بودن، قابلیت تامین فولیک اسید مورد نیاز برای سلول های بدن را موجب می شود. البته در نظر داشته باشید که مصرف بیش از اندازه نخودچی چندان توصیه نمی شود چرا که موجب ایجاد نفخ روده ها خواهد شد.

راهنمای انتخاب نخودچی اعلای ممقان

راهنمای انتخاب نخودچی اعلای ممقان فرآوری نخود و تولید محصولی پرطرفدار به نام نخودچی طعم دار یا ساده به صورت حرفه ای و با سابقه بیش از 60 سال در شهر ممقان صورت می گیرد. به گونه ای که حدود 90 درصد از نیاز بازار داخلی این محصول توسط تولیدکنندگان این منطقه تامین می شود. به همین علت امکان خرید عمده و مستقیم انواع نخودچی اعلای ممقان تضمین کیفیت آن و جلب رضایت مشتریان را به همراه دارد.

برای انتخاب و خرید این محصول توجه به شکل ظاهری، رنگ و حتی طعم و مزه آن اهمیت زیادی دارد. نخودچی های تازه نباید بیش از اندازه تفت داده شوند، چرا که رنگ آنها به قهوه ای تیره تغییر می کند و طعم نسبتاً تلخی خواهد داشت. رنگ کرمی مایل به زرد بدون هیچ گونه ناخالصی نشان دهنده تازگی این محصولات هستند.

تولیدکنندگان با استفاده از دستگاه های بوجاری نخودهای خام را سایزبندی می کنند تا بتوانند محصولاتی باکیفیت و مرغوب به بازار عرضه کنند. بنابراین سایز و اندازه نخودچی نیز عامل مهمی در تضمین کیفیت آن است. ترد بودن بافت این محصولات را فراموش نکنید که در طعم و مزه آن تاثیر زیادی دارد.

عدم استفاده از طعم دهنده های صنعتی و همچنین بکارگیری نمک ارگانیک برای مزه دار کردن نخودچی ها اهمیت زیادی در طعم نهایی آنها دارد. بسته بندی استاندارد انواع نخودچی ممقان و نگهداری آنها در محیط های بهداشتی و به دور از تابش نور خورشید نیز عامل مهمی در حفظ کیفیت اولیه آنها هستند.

عرضه عمده نخودچی اعلای ممقان

عرضه عمده نخودچی اعلای ممقان انواع نخودچی تولید شده در شهر ممقان علاوه بر عرضه به بازار داخلی، در سطح جهانی نیز خریداران زیادی دارند. به گونه ای که علاوه بر کشورهای اروپایی و آسیایی، حجم قابل توجه ای از این محصول به آمریکای لاتین نیز صادر می شود.

خریداران عمده داخلی و صادرکنندگان برای تهیه نخودچی اعلا و باکیفیت از طریق ارتباط مستقیم با تولیدکنندگان این منطقه می توانند بهترین نوع این محصول را خریداری کنند. بررسی قیمت های روز و آنالیز نوسانات بازار در خرید نخودچی ارزان قیمت با نرخ عمده تاثیرگذار است. اگر به دنبال تهیه نخودچی عمده ممقان هستید، برای ثبت سفارشات کلی و صادراتی خود می توانید با مشاوران فروش این مرکز در ارتباط باشید.

خانم نفری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09143707489

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: mailto:chickaradco@gmail.com

email icon ایمیل: mailto:Info@chickaradco.com

مجموعه چیکاراد شما را به خرید بهترین محصولات نخودچی و کشمش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

1

یک پاسخ به “قیمت خرید نخودچی اعلای ممقان”

  1. سلام وقت بخیر
    ممنون از مشاورین فروش مجربتون که اطلاعات خوبی در مورد نخود چی اعلا ممقان به ما میدهند

    • شماره همراه: 09100363557 اعلا ممقان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید