مجموعه چیکاراد شما را به خرید بهترین محصولات نخودچی و کشمش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت فروش نخودچی شور

آنچه در این مقاله می خوانید...

بررسی خواص نخودچی برای پوستنخودچی سرشار از پروتئینتوزیع بی واسطه نخودچی شور

امروزه در بازارهای معتبر و شناخته که در این سایت بزرگ مشغول به کار می باشند قیمت خوراکی خوشمزه و خوش طعم نظیر نخود چی شور بسیار ارزان و مناسب می باشد در بازارهای مربوطه تولید کنندگان این کالا را به صورت عمده در اختیار خریداران قرار می دهند و قیمت آن را به گونه‌ای تعیین می کنند تا همه افراد بتوانند این خوراکی خوشمزه و دوست داشتنی را خریداری و مورد استفاده قرار دهند نخودچی شور یکی از خوراکی های خوشمزه و مفید در میان تمام خشکبارها به شمار می آید.

قیمت فروش نخودچی شور

بررسی خواص نخودچی برای پوست

بررسی خواص نخودچی برای پوست همانطور که همه ما می‌دانیم در ایران انواع مختلفی از تنقلات مشاهده دمی شود که هرکدام از آنها دارای خواص و فواید درمانی زیادی می باشند در این مطلب ما تصمیم داریم در مورد یکی از خوراکی های مشهور و معروف که حضور پررنگی در دور همی های خانوادگی و ایام نوروز را دارد صحبت کنیم نام این خشکبار مفید نخود چی می باشد که از ارزش غذایی و مواد مغذی بالایی برخوردار است همه‌ی افراد به ویژه کودکان آن را دوست می‌دارند نخودچی برای التهاب پوستی نقش بسزایی را دارد بهترین دارو برای پیشگیری از چروک صورت و پیری زودرس می باشد

این خوراکی ریز اما مفید سرشار از آنتریم و منزیم است مصرف روزانه یک مشت از آن در بین روز برای شادابی و طراوت پوست صورت خالی از لطف نمی باشد این خوراکی کوچک را دست کم نگیرید چرا که چثه کوچکی که دارد معجزات بزرگی را برای سالم نگه داشتن پوست انجام می‌دهد نخودچی دارای فیبر و ویتامین های زیادی مانند آ و ب است که آبرسانی را به لالیه پوست آسان می کند.

نخودچی قنادی از طعم و مزه دلنشینی برخوردار است طعم آن شور و خوش خوراک است کاملا ترد و تازه می باشد فرد هنگام خوردن آن لذت می برد این محصول دارای رنگ طلایی و روشنی است فروش آن به صورت کیلویی و یا عمده امکان پذیر می باشد نخودچی از نخود به نام نخود هندی تهیه می شود طعم عالی دارد فاقد از بوی و مزه کهندگی می باشد طعم شوری دارد در بسته بندی های کاملا بهداشتی هم می توان آن را خریداری کرد.

نخودچی سرشار از پروتئین

نخودچی سرشار از پروتئین حال وقت آن رسیده که است که در کنار شما عزیزان در مورد پروتئین نخودچی به بحث و گفتگو بپردازیم نخودچی دارای ارزش غذایی و مواد مغذی بالایی است این خوراکی ریز و کوچک سرشار از پروتئین می باشد گیاه شناسان معتقدند پروتئین موجود در یک فنجان نخودچی معادل دو عدد تخم مرغ می باشد این خشک بار را نادیده نگیرید و در هیچ شرایطی از خوردن آن درنگ نکنید چرا که در آن کلسیم زیادی نهفته است و برای رشد استخوانی در کودکان نقش بسزایی را دارد.

به گفته پزشکان متخصص تغذیه نخودچی خام مانند شور شده آن از لحاظ پروتیین با یکدیگر برابری دارند تولید کنندگان این خوراکی را در کارخانجات معتبر و کاملا بهداشتی تهیه و روانه بازارهای داخلی و خارجی می‌کنند این تنقلات برای سلامتی بدن هر فردی نقش مهمی را ایفا می کند پوست را سالم و شاداب نگه می دارد تسکین دهنده دردهای عضلانی و استخوانی می باشد.

توزیع بی واسطه نخودچی شور

توزیع بی واسطه نخودچی شور امروزه در ایران بسیاری از کالاها بدون حضور شخص واسطه توزیع می گردد در این میان می توان گفت که نخودچی شکری و نوع شور شده آن بخش بزرگی از این کالا به شمار می آید و توزیع کنندگان روزانه مقادیر زیادی از این خوراکی را با بهترین قیمت در اختیار خریداران قرار می دهند به گفته توزیع کنندگان اگر واسطه حضور یابد ممکن است قیمت برای خریداران کمی گران تمام شود و این کار سبب می‌شود که خریداران از خرید محصول مد نظر خودشان منصرف شوند که این کار برای فروشندگان و توزیع کنندگان ضرر و زیانی زیادی را دارد بدین جهت ا۹ست که نبود حضور واسطه برای طرفین سودمند می باشد.

خانم نفری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09143707489

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: mailto:chickaradco@gmail.com

email icon ایمیل: mailto:Info@chickaradco.com

مجموعه چیکاراد شما را به خرید بهترین محصولات نخودچی و کشمش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

10

10 پاسخ به “قیمت فروش نخودچی شور”

  1. سلام … اتفاقی که در خرید حضوری میوفته اینه که ما میتونیم از نزدیک جنس رو ببینیم و از کیفیت مواد اولیه و کیفیت و سایز مناسب مطلع بشیم … سایت شما چه کارهایی در زمینه اطمینان بخشی به مشتری انجام میده ؟

    • شماره همراه: 09114693629
    • سلام، وقت شما بخیر؛
      لطفاً برای دریافت پاسخ سوالات خود، از طریق پر کردن فرم “مشاوره و سفارش”، در انتهای همین صفحه، در انتظار دریافت پاسخ از سمت کارشناسان ما باشید. مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.
      با سپاس از شما

    • سلام و درود. ببخشید من از مشتریان همیشگی شما هستم. میخواستم ببینم نمکی که در شور کردن نخودچی استفاده میکنین از نوع نمک دریاست یا نمک تصفیه شده؟

      • شماره همراه: 09054721540
      • سلام، وقت شما بخیر؛
        لطفاً برای دریافت پاسخ سوالات خود، از طریق پر کردن فرم “مشاوره و سفارش”، در انتهای همین صفحه، در انتظار دریافت پاسخ از سمت کارشناسان ما باشید. مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.
        با سپاس از شما

      • با سلام و وقت بخیر
        من این نخود رو تهیه کردم از سایت و بسیار راضیم ممنونم بابت محصول خوبتون

        • شماره همراه: 09055605718
      • با سلام و عرض خسته نباشید لطفا قیمت محصول رو در سایت قرار بدید با تشکر

        • شماره همراه: 09055605718
        • سلام، وقت شما بخیر؛
          برای اطلاع از قیمت محصول مورد نظر خود، از طریق پر کردن فرم “مشاوره و سفارش”، در انتهای همین صفحه، در انتظار تماس و دریافت پاسخ از سمت کارشناسان ما باشید.
          با سپاس از شما

        • من سفارش دادم نخود کیفیت خیلی خوبی دارد بسیار خوشحالم که باسایتتون آشنا شدم به بقیه هم حتما توصیه می کنم

          • شماره همراه: 09055605718
        • سلام
          وقت به خیر
          من راضی بودم از خریدم و به همه توصیه می کنم از این سایت بازدید کنند.
          مطالب جالبی دیدم و برای من بسیار جذاب بود وضمن اینکه با خرید از این سایت، کیفیت تضمین شده را به دست خواهید آورد.
          با تشکر از همه عوامل این مجموعه

          • شماره همراه: 09036803886
        • سلام روز بخیر… محصولاتتون عالی هستن و واقعا انتظار این همه کیفیت رو نداشتم… پیشنهاد میکنم حتما حتما خریداری کنید

          • شماره همراه: 09112340427

        دیدگاهتان را بنویسید

        نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

        Call Now Buttonتماس بگیرید