مجموعه چیکاراد شما را به خرید بهترین محصولات نخودچی و کشمش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مراکز عرضه نخودچی نمکی

آنچه در این مقاله می خوانید...

هضم راحت غذا با مصرف نخودچیبررسی املاح معدنی موجود در نخودچیصادر کنندگان نخودچی نمکی درجه 1

مراکز عرضه نخودچی نمکی این محصول را با کیفیت بالا و قیمت مناسب در اختیار کلیه خریداران عزیز قرار می دهند و به دلیل استقبال و تقاضای زیادی که از این محصول به عمل آمده است باعث شده تا در مدت زمان کمی بیشترین فروش را به خود اختصاص دهند. هم چنین این شرکت نخودچی نمکی را هم به صورت فله ای و هم بسته بندی شده ارائه می دهد تا افراد با توجه به نیاز خود آن را خریداری نمایند.

مراکز عرضه نخودچی نمکی

هضم راحت غذا با مصرف نخودچی

 هضم راحت غذا با مصرف نخودچی نخودچی درجه یک از انواع آجیل و خشکبار است که به دلیل وجود انواع ویتامین ها و مواد معدنی بسیاری که دارد توانسته طرفداران زیادی را به خود جلب کند و از فروش و سود قابل توجهی برخوردار است. این محصول فوق العاده بسیار خوشمزه می باشد و خواص بسیاری برای سلامتی بدن دارد، از این رو در میان جهانیان محبوب است و جزء محصولات صادراتی می باشد.

طبع نخودچی گرم و خشک است و مانند همه آجیل ها و مواد غذایی دیگر اگر به اندازه مصرف شود بسیار مفید است و مصرف زیاد آن چندان خوب نیست و ممکن است مشکلاتی را به وجود آورد. مصرف این محصول روی معده بسیار عالی عمل می کند و باعث هضم آسان غذا می شود، هم چنین موجب می شود غذا در مدت کوتاهی در بدن هضم شود و موج سبک شدن معده و جلوگیری از ناراحتی معده می شود که این خاصیت بسیار مهم است. هم چنین علاوه بر موردی که در بالا گفته شد خواص دیگری را نیز داراست که در ادامه به چند مورد از آن اشاره می کنیم:

مصرف این محصول به سلامت قلب و عروق کمک شایانی می کند، از پیری زود رس جلوگیری می کند و هم چنین باعث پیشگیری از بیماری سرطان می شود.

مصرف نخودچی شور باعث استحکام و مقاومت استخوان ها می شود، سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند و هم چنین برای درمان زخم معده و مشکلات آن اثر فوق العاده ای دارد.

بررسی املاح معدنی موجود در نخودچی

بررسی املاح معدنی موجود در نخودچی نخودچی آجیل مرغوب از جمله محصولاتی است که با توجه به ویتامین ها و مواد معدنی بسیاری را که در خود جای داده است باعث شده از دیرباز تا کنون مورد توجه عموم قرار بگیرد و در میان مردم از محبوبیت و اهمیت ویژه ای برخوردار باشد. این محصول فوق العاده به دلیل ارزش غذایی بالایی که دارد موجب شده تا پزشکان و متخصصان نیز مصرف آن را برای تمام رده های سنی به ویژه کودکان به شدت توصیه کنند.

اگر بخواهیم ارزش غذایی نخودچی شیرین را بررسی کنیم به شرح ذیل می باشد:

  1. کالری
  2. کربوهیدرات
  3. پروتئین
  4. فیبر
  5. آهن
  6. پتاسیم
  7. کلسیم
  8. روی

و هم چنین ویتامین های A, C, K, B1, B2, B3, B6 را داراست که هر کدام به مقداری در این محصول پر خاصیت وجود دارد و مصرف آن به گونه ای سلامت بدن را تضمین می کند. هم چنین این محصول که در دسته حبوبات قرار می گیرد نسبت به سایر حبوبات دیگر پر فروش تر و پر طرفدارتر می باشد و زودتر نیز پخته می شود و عطر و طعم فوق العاده خاصی دارد که بدون شک می توان گفت همه مردم عاشق این محصول و غذاهای مربوط به آن هستند.

صادر کنندگان نخودچی نمکی درجه 1

صادر کنندگان نخودچی نمکی درجه 1 صادرات نخودچی نمکی درجه یک از طریق شرکت ما به کشور هایی که بیشترین تقاضا را دارد انجام می شود و از فروش و سود نسبتا بالایی برخوردار است که این امر به ارزاوری و اقتصاد کشور کمک فراوانی می کند.

صادر کنندگان نخودچی نمکی درجه 1 این خوراکی خوشمزه را به صورت مستقیم در اختیار کلیه عزیران قرار می دهد و علاقه مندان در خارج از کشور می توانند به صورت حضوری و غیر حضوری اقدام کنند و این محصول را با کیفیت بالا و قیمت مناسب از ما خریداری نمایند. البته نا گفته نماند که خرید به صورت مستقیم از شرکت ما باعث شده تا واسطه ها از میان برداشته شوند و درنتیجه این محصول با قیمت مناسب تری به دست شما عزیزان برسد.

خانم نفری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09143707489

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: mailto:chickaradco@gmail.com

email icon ایمیل: mailto:Info@chickaradco.com

مجموعه چیکاراد شما را به خرید بهترین محصولات نخودچی و کشمش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید