مجموعه چیکاراد شما را به خرید بهترین محصولات نخودچی و کشمش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

پخش کنندگان نخودچی ممقان

آنچه در این مقاله می خوانید...

همه چیز درباره نخودچی ممقانآشنایی با خواص نخودچی ممقانمشخصات انواع نخودچی ممقانتوزیع کنندگان نخودچی ممقان

نخودچی ممقان از جمله آجیل های محبوب و پرخاصیتی است که در حجم انبوه در این شهر تولید شده و پخش کنندگان معتبر، آن را به دست مشتریان در سراسر کشور می رسانند. پخش نخودچی ممقان به صورت مستقیم از سوی شرکت های معتبری انجام می شود که بهترین تولیدات را با قیمتی مناسب و ارزان در اختیار داشته و به فروش نخودچی ممقان در شهرهای مختلف و حتی کشورهای دیگر مشغول هستند.

پخش کنندگان نخودچی ممقان

همه چیز درباره نخودچی ممقان

همه چیز درباره نخودچی ممقان ممقان شهری زیبا در آذربایجان شرقی است که شغل اصلی مردم آن تهیه مرغوب ترین نوع از نخودچی می باشد. نخودچی های این شهر دارای شهرت زیادی در سطح کشور هستند و به برخی از کشورها که با این محصول آشنایی دارند، صادر می شود. برای تولید نخودچی ممقان از نخودهای تازه و باکیفیت استفاده خواهد شد.

روش کار به این صورت است که نخودهای تازه را می پزند، سپس پوست رویی آن به راحتی جدا شده و آماده تفت دادن در دیگ های بزرگ همراه با نمک، فلفل، پاپریکا یا دیگر طعم دهنده های محبوب، می کنند. این محصول بیش از همه به عنوان آجیل مورد استفاده قرار می گیرد و یکی از معروف ترین انواع آن، نخودچی آجیل مشکل گشا است.

نخودچی به عنوان یک میان وعده مفید و سرشار از مواد مغذی هم مصرف می شود. اغلب توصیه می شود به جای تنقلات مضر و بدون خاصیت، به کودکان داده شود. ترکیب نخودچی همراه با کشمش می تواند بهترین میان وعده برای کودکان در حال رشد باشد. همچنین افرادی که مایل به کنترل وزن خود هستند هم می توانند نخودچی را برای ایجاد احساس سیری بیشتر، میل کنند.

شاید جالب باشد بدانید هر خانه در شهر ممقان یک کارگاه کوچک تولید نخودچی بوده و مردان و زنان تلاش گر در این شهر تقریبا بیش از 90 درصد از نیاز بازارهای داخلی برای خرید نخودچی را تامین می کنند. در شهر ممقان کشت نخود صورت نمی گیرد، بلکه فقط نخودهای مرغوب از مراکز استانی دیگر تهیه شده و با تفت دادن و انجام برخی فرآیندهای ساده، به نخودچی خوشمزه و ترد تبدیل می شود.

آشنایی با خواص نخودچی ممقان

آشنایی با خواص نخودچی ممقان نخودچی از جمله آجیل های ساده اما پرخاصیتی است که دارای تمامی ارزش های غذایی نخود تازه به عنوان یکی از مهمترین حبوبات مورد مصرف انسان، می باشد. نخودچی پر کالری بوده و دارای کربوهیدرات، فیبر و پروتئین بالایی است. مقدار چربی در این ماده خوراکی کم و ناچیز می باشد. نخودچی مانند نخود خام حاوی ویتامین های A, K, C, B4 و حجم قابل ملاحظه ای فولات ( ویتامینB9 ) است.

از مهم ترین مواد معدنی موجود در نخودچی می توان به فسفر، منیزیم، کلسیم، پتاسیم، آهن، روی، سلنیم و منگنز اشاره کرد. این حجم از ریز مغذی ها و درشت مغذی ها به خوبی نشان می دهد نخودچی تا چه اندازه برای سلامت بدن مفید و حتی ضروری می باشد. برخی از مهمترین خواص نخودچی عبارتند از:

  • به دلیل دارا بودن فیبر، از یبوست جلوگیری کرده، به هضم بهتر غذا کمک می کند و سلامت بهتر صفرا را تضمین می کند.
  • نخودچی سرشار از پروتئین بوده و برای گیاهخواران یک جایگزین مناسب برای گوشت قرمز به حساب می آید.
  • موجب احساس سیری در فرد شده و به کنترل وزن و اجتناب از پرخوری در وعده های غذایی کمک می کند.
  • منگنز موجود در نخودچی از جمله مهم ترین و کم یاب ترین مواد معدنی است که ایجاد انرژی کرده و به عملکرد بهتر آنتی اکسیدان ها کمک خواهد کرد.
  • نخودچی حاوی آهن است که برای افراد با مشکل کم خونی مناسب بوده، خوردن آن در دوران بارداری توصیه شده و علاوه بر این موجب سوخت و ساز بهتر بدن می شود.
  • از دیگر مواد مفید در نخودچی می توان به منیزیم و فولات اشاره کرد که برای سلامت بهتر چشم و کمک به گردش خون در بدن مناسب می باشد.
  • این خوراکی خوشمزه از بروز پوکی استخوان، ابتلا به سرطان سینه، افزایش کلسترول بد خون و بیماری های قلبی پیشگیری می کند.

مشخصات انواع نخودچی ممقان

مشخصات انواع نخودچی ممقان هنوز هم در ظرف آجیل بسیاری از ایرانیان در مناسبت های مختلف مانند شب یلدا، چهارشنبه سوری و یا عید نوروز، می توان نخودچی را مشاهده کرد که به دلیل سهولت در خوردن، بسیار پرطرفدار بوده و از بزرگ تا کوچک، همگی علاقه مند به خوردن آن می باشند. همان طور که گفته شد، مرغوب ترین نخودچی های کشور توسط تولیدکنندگان در شهر ممقان تهیه و در سراسر کشور پخش می شود.

نخودچی تولید شده در شهر ممقان دارای مشخصات بارزی است که در ادامه به مهم ترین آن ها اشاره شده است:

  • طعم: نخودچی این قابلیت را دارد که هم به شکل خام و هم طعم دار تولید و به دست مصرف کننده برسد. نخودچی های ممقان هم در شکل خام و یا همراه با طعم های مختلفی تولید می شود که هر یک طرفداران مخصوص به خود را دارد. نخودچی های شکلاتی، شور، وانیلی، دو آتیشه شور، شیرین و … فقط تعدادی از طعم های تولید شده این محصول هستند.
  • تازه بودن: نخودچی های ممقان به دلیل فروش بالایی که دارند، همواره تازه بوده و طعم و بوی کهنگی از آنها به مشام نمی رسد. با مزه کردن نخودچی های این شهر می توان به وضوح متوجه طعم دلپذیر آن شد.
  • ظاهر: نخودچی های ممقان همگی دارای کیفیت بالا، ظاهری یک دست و یکنواخت هستند. تولیدکنندگان دقت زیادی می کنند تا از نخودهایی که در بدنه آن ها سوراخی وجود دارد، برای تهیه نخودچی استفاده نکنند.
  • قیمت: وجود بازار رقابتی موجب شده تا نخودچی های تولید شده در ممقان دارای قیمتی مناسب و ارزان بوده و تقریبا تمامی مصرف کنندگان با هر بودجه ای که در اختیار داشته باشند، می توانند اقدام به خرید آن کنند.

توزیع کنندگان نخودچی ممقان

توزیع کنندگان نخودچی ممقان توزیع نخودچی ممقان توسط شرکت های معتبر و توزیع کنندگان اصلی صورت می گیرد که محصول را در حجم انبوه از تولیدکنندگان خریداری و به طور مستقیم در دسترس مشتریان قرار می دهند. مصرف کنندگان در هر شهری از کشور که باشند می توانند با سفارش عمده این محصول از قیمت ارزان تر نخودچی بهره مند شده و محصول باکیفیت را در آدرس مورد نظر دریافت کنند.

خرید مستقیم نخودچی از فروشندگان اصلی موجب می شود، اطمینان بیشتری در مورد کیفیت آن وجود داشته و دلالان از مسیر فروش محصول حذف خواهند شد. کارخانه های مشغول به فعالیت در حوزه صنایع غذایی از جمله مشتریان عمده نخودچی خام ممقان هستند که آن را با طعم دار کردن و قرار دادن در بسته بندی های مناسب، آماده فروش در بازار می کنند.

خانم نفری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09143707489

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: mailto:chickaradco@gmail.com

email icon ایمیل: mailto:Info@chickaradco.com

مجموعه چیکاراد شما را به خرید بهترین محصولات نخودچی و کشمش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید