مجموعه چیکاراد شما را به خرید بهترین محصولات نخودچی و کشمش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

شرکت پخش نخودچی دوآتیشه

آنچه در این مقاله می خوانید...

خواص نخودچی از نظر طب سنتیویژگی های نخودچی دوآتیشهنخودچی دو آتشه چیست؟شرکت توزیع نخودچی دوآتیشه

یکی از فرآورده های به دست آمده از دانه نخود که در خانواده آجیل ها جای دارد با نام نخودچی شناخته می شود، این محصول با دو روش سنتی و صنعتی تهیه می شود که هر کدام طرفداران خاص خود را دارا می باشند. این محصول خاصیتی فراوان و طعمی فوق العاده دارد و برای بدن مفید می باشد. این شرکت پخش نخودچی دوآتیشه را در بازار ها به عهده دارد، او همواره با پخش عمده این محصول پر مصرف توانسته است نیاز بازار ها را تامین کند و دسترسی مصرف کنندگان را برای تهیه محصول آسان تر نماید.

شرکت پخش نخودچی دوآتیشه

خواص نخودچی از نظر طب سنتی

خواص نخودچی از نظر طب سنتی در طب سنتی نخودچی خواص فراوانی را دارا می باشد این دانه تمام املاح و مواد مغذی موجود در نخود تازه را در خود جای داده است. در طب سنتی پزشکان پس برده اند که می توان با مصرف روزانه نخودچی هم از ابتلا به برخی بیماری ها جلوگیری کرد و هم در صورت ابتلا به راحتی آنها را درمان نمود. لازم به ذکر است که این محصول مقوی و پر خاصیت همواره دارای املاح زیر می باشد:

  • آهن
  • کلسیم
  • فیبر
  • پتاسیم
  • پروتئین
  • منیزیم
  • آنتی اکسیدان
  • ویتامین گروه ب

لازم به ذکر است که هر یک از این مواد گفته شده برای بخشی از بدن مفید هستند و سلامت شما را تضمین می کنند، باید بدانید که آهن موجود در آن برای خون سازی مفید می باشد، کلسیم آن برای استخوان ها کاربرد دارد، فیبر آن برای بهبود عملکرد سیستم گوارش و همچنین تنظیم بهتر دیابت مفید است، پتاسیم آن برای تنظیم فشار خون، پروتئین آن برای افزایش ماهیچه و وزن کاربرد دارد، آنتی اکسیدان آن برای تقویت سیستم ایمنی مفید است، ویتامین های گروه ب برای پوست و مو، عضلات، ماهیچه ها و حتی تقویت اشتها مفید هستند.

با وجود این مواد مغذی و مقوی می توان روزانه حجم قابل توجهی از این محصول را به عنوان میان وعده مورد استفاده قرار داد و از خواص موجود در آن بهره مند شد.

ویژگی های نخودچی دوآتیشه

ویژگی های نخودچی دوآتیشه نخودچی همان گونه که گفتیم نوعی تنقلات است که در خانواده آجیل ها دیده و شناخته می شود و همواره می توان آن را به صورت تنها و یا به همراه یار خود یعنی کشمش سبز مصرف نمود و خواص آن را دو چندان کرد، این دانه در نمونه های ساده و دو آتیشه تولید می شود که نمونه دوم آن دارای ویژگی های بارز و منحصر به فردی می باشد که با کمک آنها معرفی خواهد شد، از این ویژگی ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بافت ترد و نرمی دارد.
  • طعم آن فوق العاده است.
  • پوست ندارد.
  • دانه سفت در آنها وجود ندارد.
  • دانه های آن درشت است.
  • عطر فوق العاده ای دارد.
  • با دو طعم شیرین و نمکی تولید می شود.

این محصول بسیار با کیفیت و درجه یک می باشد و همواره می توان در هر زمانی به آن دسترسی پیدا کرد و آن را مورد استفاده قرار داد. قابل ذکر است که این محصول در بهترین شرایط و طبق اصدل و همچنین با بهترین نخود ها تهیه شده است به همین دلیل مرغوب و درجه یک می باشد و طرفداران بسیاری هم دارد.

با اطلاع و توجه به این ویژگی ها می توان در زمان خرید به راحتی بهترین و با کیفیت ترین نمونه ها را انتخاب کرد و با اطمینان کامل آن را تهیه کرد و مورد استفاده قرار داد.

نخودچی دو آتشه چیست؟

نخودچی دو آتشه چیست؟ در بالا هم اشاره کردیم که نخودچی یک فرآورده به دست آمده از نخود می باشد که بافتی ترد و نرم دارد و با دو روش تهیه می شود و می توان با اطمینان کامل از آن استفاده کرد و از خواص آن بهره مند شد. نخودچی همان گونه که گفتیم در نمونه های مختلفی تولید می شود که در میان آنها نمونه دو آتیشه بیشترین میزان مصرف را به خود اختصاص داده است، لازم به ذکر است که این محصول از نخود های دانه درشت و با کیفیت تهیه می شود.

البته بدانید که آن را می توان در دو طعم شیرین و نمکی یافت و تهیه کرد زیرا ذاعقه ها متفاوت می باشد، نخودچی در اصل از پختن و خشک کردن و بو دادن آنها به دست می آید و می توان به راحتی آن را مورد استفاده قرار داد. دسترسی به این محصول بسیار آسان می باشد و می توان در هر زمان آن را یافت و تهیه کرد.

باید بگوییم که نمونه دو آتیشه از نظر کیفیت و سایز، طعم و مزه با دیگر نمونه ها متفاوت می باشد به همین دلیل با کیفیت با بالای خود توانسته است هم محبوبیت به دست بیاورد و هم توانسته است مصرف بالایی را از آن خود کند.

شرکت توزیع نخودچی دوآتیشه

شرکت توزیع نخودچی دوآتیشه این شرکت معتبر و با سابقه همواره در زمینه توزیع نخودچی دو آتیشه به صورت حرفه ای فعالیت می کند، این شرکت سالیان زیادی است که در این زمینه فعالیت می کند و تجربیات زیادی را به دست آورده است که از مهمترین آنها می توان به فراهم کردن بهترین و با کیفیت ترین نمونه ها از محصول برای مشتریان و ارائه قیمت های جدید به آنان و در آخر هم کمک به آنها تا سفارشات خود را در کوتاه ترین زمان ممکن و صحیح و سالم تحویل بگیرند.

لازم است بدانید که این شرکت توزیع های خود را با حجم عمده انجام می دهد زیرا این محصول مصرف بالا و حجم کمی دارد و با میزان بیشتر می توان به راحتی نیاز بازار ها و مصرف کنندگان را تامین کرد و پوشش داد. پخش عمده در کاهش دادن قیمت های پرداختی هم تاثیر مستقیم می گذارد، البته بگوییم که پخش ها به صورت مستقیم هم امروزه انجام می شوند که با استقبال بی نظیری مواجه شده اند، در این روش بهترین و تازه ترین نخودچی ها از تولید کننده دریافت می شود و سپس با همان کیفیت و قیمت وارد بازار ها می شود.

این شرکت مانند یک واسطه عمل می کند با این تفاوت که محصول نه دچار افت کیفیت و نه دچار افزایش قیمت می شود و در اختیار شما قرار می گیرد. بگوییم که پخش ها براساس سفارش و درخواست مشتریان هم انجام می شود تا متناسب با نیاز با بودجه آنان محصول وارد بازار ها گردد. اسم شرکت در زمینه صادرات نخودچی و فروش نخودچی در بازار های خارجی هم به صورت حرفه ای فعالیت می کند تا بتواند به خوبی همه نیازها را پوشش بدهد.

خانم نفری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09143707489

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: mailto:chickaradco@gmail.com

email icon ایمیل: mailto:Info@chickaradco.com

مجموعه چیکاراد شما را به خرید بهترین محصولات نخودچی و کشمش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید