مجموعه چیکاراد شما را به خرید بهترین محصولات نخودچی و کشمش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش مستقیم نخودچی ممقان

آنچه در این مقاله می خوانید...

میزان کالری نخودچی خامعوامل موثر در کیفیت نخودچی ممقانتاثیر نخودچی در کمک به درمان سرماخوردگیتوزیع بی واسطه نخودچی ممقان

فروش نخودچی ممقان در حال حاضر اکثر مردم خرید های خود را به صورت انلاین انجام می دهند، علاوه بر خرید کردن باید کیفیت را نیز در نظر گرفت.خرید به طور مستقیم و یا غیر مستقیم محصول برشتوک نخودچی در این فروشگاه انجام می گیرد.

برشتوک نخودچی از نخود ساخته شده و اشکال مختلفی دارد که برای سلامتی مفید است و از ارد نخود هم ساخته می شود. برشتوک نخودچی دارای الیافی بسیار لذیذی است که در دهان به راحتی اب می شود. برای خرید مستقیم برشتوک نخودچی می توانید به طور مستقیم ان را از کارگاه های شیرینی خریداری کنید.

فروش مستقیم نخودچی ممقان

میزان کالری نخودچی خام

میزان کالری نخودچی خام این نوع شرینی بسیار خشک است و در ان اصل شیله ی شکر و یا شیله های خوراکی شیرینی به کار برده نشده است. این شیرینی از آرد نخودچی بسته به نیاز و همینطور پودر هل و کره و شکر ساخته شده است.

برشتوک نخودچی طعم دار را با استفاده از مواد طعم دهنده ی طبیعی درست می کنند. این برشتوک نخودچی خود یک نوع شیرینی است که علاوه بر اینکه دارای ویتامین های زیاد است برای کسانی که دیابت، دیابت نوع دو دارند توصیه می شود.

این شیرینی سنتی که از آرد گندم و یا نخودچی ساخته می شود. برای ساخت آن ابتدا آرد نخودچی را تفت می دهند و بعد از آن پودر قند و هل به آن اضافه می کنند و درون قاب گذاشته می شود و در یخچال جایگذاری می کنند تا سرد شود و شکل بگیرد.

آرد نخودچی از نظر مشخصات برای خرید باید دارای یک بوی خوش نخود و هل و موادی که درون ان است باشد ولی نباید بوی خامی بدهد که این نشان دهنده ی آن است که آردی که در برشتوک نخودچی استفاده شده است مرطوب است و یا خراب شده است پس حتما باید به بوی برشتوک نخودچی دقت شود.

همچنین رنگ برشتوک باید رنگی تمایل به ارغوانی یا زرد را داشته باشد. زیرا در طعم ان تاثیر می گذارد و این بخاطر آن است که آرد موجود برای ساخت این نوع شیرینی زیاد تفت داده شده است و باعث می شود که برشتوک طعم تلخی بگیرد و مزه ی خوشمزه اش را از دست بدهد.

برشتوک نخودچی باید دارای الیاف ریز و صافی باشد یعنی به طور کامل آن برشتوک صاف باشد و هیچ چیز گردی درون ان وجود نداشته باشد زیرا بعضی مواقع ممکن است که آرد برشتوک را قشنگ با کره یا روغن جامد هم نزده باشند و مایع یک دست به وجود نیامده باشد در نتیجه توپ هایی از آرد نخودچی در وسط آن قرار می گیرد و هم طعم آن را بد می کند هم اینکه ظاهر آن را خراب می کند.

عوامل موثر در کیفیت نخودچی ممقان

عوامل موثر در کیفیت نخودچی ممقان

برشتوک نخودچی شیرینی خوشمزه ای است که رطوبت کمی داشته و در دسته شیرینی جات خشک قرار می گیرد. به همین دلیل ماندگاری آن بالا بوده و مدت زمان بیشتری می توان آن را نگهداری نمود. این شیرینی از محصولاتی است که این مرکز تولید نموده و کیفیت و مرغوبیت آن را تضمین می کند. تولید این محصول به صورت انبوه است و خریداران به راحتی می توانند میزان زیادی از این شیرینی را سفارش داده و به صورت کلی خرید نمایند.

یکی از سوالاتی که برای خریداران این محصول ممکن است پیش آید این است که برشتوک نخودچی بیشتر برای چه کسانی توصیه می شود که ما در این مطلب این موضوع را مورد بررسی قرار داده ایم. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

برشتوک نخود چی همان طور که از نام آن پیداست از آرد نخودچی تهیه شده است و نخود از جمله حبوباتی است که از تمام حبوبات دیگر دارای ارزش غذایی بیشتری می باشد. طبیعتا آرد نخود چی نیز به همان نسبت دارای ارزش غذایی بالایی بوده و می تواند بخش زیادی از نیاز های بدن را جبران نماید. انرژی برشتوک نخودچی در حد متعادلی بوده و مصرف آن برای تمام افراد توصیه می شود.

در مورد خصوصیات این محصول نکته ای که حائز اهمیت می باشد این است که آرد نخودچی مدت زیادی می تواند انسان را سیر نگه دارد و همین موضوع باعث می شود مصرف این برشتوک برای کسانی که سعی در کاهش وزن خود دارند مفید باشد. احساس سیری باعث می شود که فرد دیرتر به خوردن غذا تمایل پیدا کند و حفظ رژیم غذایی برای این افراد آسان تر خواهد شد.

تاثیر نخودچی در کمک به درمان سرماخوردگی

تاثیر نخودچی در کمک به درمان سرماخوردگی عرضه نخودچی ممقان برای درست کردن شیرینی نخودچی مرغوب به آرد نخودچی پودر قند روغن جامد پودر هل آرد سفید و وانیل نیاز است ابتدا پودر قند و روغن جامد را حدود ۵ دقیقه با همزن زده تا خامه ای شکل شود سپس پودر هل و وانیل را اضافه کرده و کمی هم بزنید و با انگشت مواد را با هم مخلوط کنید و بعد از آن آرد سفید و آرد نخودچی را اضافه کرده و وزن دهید تا خمیر یکدست و منسجم شود زعفران دم کرده را به آن اضافه کنید و حدود ۱۵ ساعت به خمیر استراحت دهید سپس خمیر را تحقیق کرده و به ارتفاع دو سانت قالب بزنید و داخل سینی فر قرار بدهید.

دمای فر حدود ۱۵۰ درجه باشد و زمان پخت آن حدود ۲۰ دقیقه می باشد بعد از پخت شیرینی ها روی یک پارچه ای تمیز قرار داد تا خنک شود تهیه شیرینی نخودچی تازه بسیار آسان و راحت ازم می توانید آن را در منزل درست کنید شیرینی نخودچی را می‌توان با پودر پسته یا پودر بادام و کنجد و سیاهدانه تزیین کنید.

توزیع بی واسطه نخودچی ممقان

توزیع بی واسطه نخودچی ممقان سفارش نخودچی برای خرید بهترین نوع برشتوک نخودچی شکلاتی می توانید به ما تماس بگیرید. فروش برشتوک به صورت مستقیم و غیر مستقیم در این فروشگاه صورت می گیرد و البته می توانید ان را به صورت عمده یا غیر عمده نیز سفارش دهید.

برای سفارش بهترین نوع برشتوک با انواع طعم می توانید در این فروشگاه خرید خود را انجام دهید و آن را در مکانی که آدرس را داده اید دریافت کنید.

شرینی برشتوک نخودچی صادراتی که توسط این مرکز تولید می شود دارای استانداردهای کیفی بالایی بوده و جزء اقلام صادراتی به کشورهای دیگر محسوب می شود. این محصول تمام مجوز های تولید و عرضه را از بهداشت و سازمان استاندارد دارد بنابراین خریداران این محصول با آسایش خاطر بیشتری این برشتوک خوشمزه را سفارش می دهند.

قیمت نخودچی برشتوک نخودچی را می توانید به صورت آنلاین سفارش دهید زیرا این محصول با طعم های متنوع و ظاهر بسیار زیبا و دلپذیر در همین سایت ارائه می شود. برای سفارش این محصول وارد فروشگاه اینترنتی ما شده و از میان انواع متنوع و طعم های متفاوت برشتوک ها نوع مورد نظر خود را انتخاب نموده و سپس سبد خرید خود را بررسی نمایید. ادامه فرایند خرید را تا انتها انجام داده و سفارش خود را نهایی نمایید. این محصول در کمترین زمان برای شما ارسال خواهد شد.

خانم نفری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09143707489

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: mailto:chickaradco@gmail.com

email icon ایمیل: mailto:Info@chickaradco.com

مجموعه چیکاراد شما را به خرید بهترین محصولات نخودچی و کشمش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید