مجموعه چیکاراد شما را به خرید بهترین محصولات نخودچی و کشمش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت خرید کشمش سبز درجه 1

آنچه در این مقاله می خوانید...

بررسی ویتامین های موجود در کشمشکشمش منبع غنی از آنتی اکسیدانعرضه بی واسطه کشمش سبز درجه 1

قیمت کشمش سبز در بازار به عوامل مختلفی بستگی دارد که مهمترین آنها کیفیت و نوع و نحوه فروش محصول است‌. این محصول کاملا طبیعی و ارگانیک بوده که از خشک کردن انگورهای سالم و رسیده تهیه می شود و به رنگ سبز و زرد و قهوه ای است. کشمش ها به صورت دانه دار و بدون دانه می باشند و هر کدام مصارف خاص خود را دارند. قیمت ها به دلیل تورم روزانه در حال تغییر و نوسان هستند. هر چه کیفیت بالاتر باشد نرخ بیشتری را هم در بازار داخلی و خارجی به خود اختصاص می دهد.

قیمت خرید کشمش سبز درجه 1

بررسی ویتامین های موجود در کشمش

بررسی ویتامین های موجود در کشمش کشمش بی دانه دارای ویتامین های زیادی بوده و با املاح معدنی بیشماری که دارد می تواند به تقویت بدن هم کمک زیادی کند. در زیر به این ویتامین ها اشاره می کنیم:

  • مهمترین ماده معدنی موجود در کشمش آنتی اکسیدان است که در تقویت سیستم دفاعی بدن هم نقش بسزایی دارد و می تواند مانع از بروز بیماری های مزمن در بدن شود. بدین ترتیب سلامتی انسان را به خوبی تضمین می کند.‌
  • فیبر از دیگر مواد معدنی بوده که می تواند سیستم گوارش شما را به خوبی تقویت کند بدین ترتیب دچار یبوست نخواهید شد.
  • ویتامین های گروه B نقش مهمی در افزایش اشتها و همچنین تقویت ماهیچه ها و عضلات و رفع کم خونی دارند. بدین ترتیب با مصرف کشمش می توانید به رفع کم اشتهایی کمک زیادی کنید.
  • از دیگر ویتامین ها می توان به C اشاره کرد که در تقویت پوست و مو هم نقش مهمی دارد و می تواند از ریزش مو و خشکی پوست جلوگیری کند.
  • ویتامین های موجود در این محصول به قدری زیاد هستند که پس از مصرف شما نتیجه آنها را مشاهده خواهید کرد.

کشمش منبع غنی از آنتی اکسیدان

کشمش منبع غنی از آنتی اکسیدان کشمش سبز دانه دار غنی از آنتی اکسیدان بوده بدین ترتیب می تواند در تقویت سیستم ایمنی بدن نقش مهمی داشته باشد و با این کار از نفوذ باکتری ها و ویروس ها تا حد زیادی به بدن جلوگیری کند. آنتی اکسیدان در تقویت قلب و عروق هم نقش بسزایی دارد و می تواند با رفع غلظت خون مانع از گرفتگی عروق شود که دد این صورت خطر سکته های قلبی هم تا حد زیادی کاهش پیدا می کند و قلب می تواند خون را به راحتی پمپاژ کند.

کشمش تمام خواص میوه تازه را دارا می باشد بدین ترتیب وقتی شما آن را مصرف می کنید می توانید از این خواص نهایت استفاده را ببرید. وقتی آنتی اکسیدان در بدن بالا می رود سطح گلبول های سفید و پلاکت ها در خون افزایش پیدا می کند بدین ترتیب بدن می تواند راحت تر با بیماری ها مقابله کند و دچار ضعف و بی حالی شدید هم نخواهد شد.

عرضه بی واسطه کشمش سبز درجه 1

عرضه بی واسطه کشمش سبز درجه 1 کشمش سبز صادراتی بیشتر به صورت مستقیم و بدون واسطه عرضه می شود. نمایندگی سعی می کند تا با حذف واسطه ها محصول را با همان قیمت تولیدی به دست مصرف کنندگان برساند که در این صورت می تواند به سود بیشتری در این زمینه دست پیدا کند. کشمش هایی که برای فروش به صورت عمده انتخاب می شوند سطح کیفی بالا و قیمت مناسبی دارند بدین ترتیب مصرف کننده می تواند خریدی اقتصادی را تجربه کرده و از این محصول با کیفیت نهایت استفاده را ببرد.

کشمش تولید شده در کارخانه ها از کیفیت خوبی برخوردار می باشند و این خشکبار در درجه های مختلف وارد بازار می شود. عمده فروش ها در کشور عزیزمان ایران در برند های مختلفی مشغول فعالیت می باشند که این عمده فروشی ها عرضه کننده با کیفیت ترین کشمش ایرانی با نازل ترین قیمت هستند. فروشگاه ها محصول را به صورت عمده به فروش می رسانند، برای گسترش بازار فروش خود به کشورهای دیگر نیز صادر می نمایند که مورد توجه بسیاری از کشور های خارجی می باشد.

خانم نفری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09143707489

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: mailto:chickaradco@gmail.com

email icon ایمیل: mailto:Info@chickaradco.com

مجموعه چیکاراد شما را به خرید بهترین محصولات نخودچی و کشمش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید