مجموعه چیکاراد شما را به خرید بهترین محصولات نخودچی و کشمش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکزخرید کشمش پلویی صادراتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

راهنمای خرید بهترین نوع کشمش پلوییآشنایی با نحوه تولید کشمش پلویی تاثیر کشمش در درمان شوره سرمراکز عرضه کشمش پلویی صادراتی

مرکز خرید کشمش پلویی صادراتی محصولات خود را از کارخانه تولید بدون واسطه و دلال خریداری می کنند تا بهترین و تازه ترین کشمش ها را با قیمت مناسب و شگفت انگیزی برای فروش داشته باشد که این امر سبب رضایت مصرف کنندگان و مشتریان می شود و همین طور کشمش ها را به صورت بسته بندی های کاملا بهداشتی و مقاوم با وزن های مختلف به فروش می رسانند تا افراد با توجه به نیاز یکی از آن ها را سفارش دهند و تا از خواص و فواید آن بهره مند شوند.

مرکزخرید کشمش پلویی صادراتی

راهنمای خرید بهترین نوع کشمش پلویی

راهنمای خرید بهترین نوع کشمش پلویی در هنگام خرید کشمش پلویی صادراتی باید به بو و عطر آن توجه کنید اگر کشمش بوی تازگی داشت بدانید گزینه مناسبی برای خرید می باشد ولی اگر بوی ترشیدگی و کهنگی داد بدانید قند درون کشمش تخمیر شده و سبب خرابی و فاسدی آن شده است و در صورت بوی کهنگی بدانید در مکان نا مناسبی نگهداری شده است.

کشمش پلویی صادراتی باید دانه درشت و بزرگ باشد که هر چه درشت ترو بزرگ تر باشد از کیفیت بالاتری می برخوردار می باشد و بطبع طعم و مزه ای عالی و بی نظیر دارد و هم چنین باید دانه های آن یک دست و یک اندازه باشد تا بتوان از خرید خود اطمینان حاصل نمود.

کشمش باید سطحی صاف و بدون چین و چروک داشته باشد تا بتوان به تازه و باکیفیت بودن آن پی برد و همین طور سطح آن باید بدون سوراخ و کرم خوردگی باشد تا به سالم بودن کشمش پی برد.

در صورتی که قصد خرید کشمش دارید به رنگ و درصد رطوبت کشمش توجه کنید در صورتی که رنگ آن قهوه ای تیره و درصد رطوبت پایینی داشته باشد گزینه مناسبی برای خرید می باشد و در صورت رنگ تیره بدانید بیش از حد آفتاب خورده و سبب تیرگی و خشکی بیش از حد آن شده است که کیفیت خود را از دست داده است.

آشنایی با نحوه تولید کشمش پلویی

آشنایی با نحوه تولید کشمش پلویی اولین قدم برای تهیه کشمش پلویی، خرید انگور سیاه تازه می باشد که بعد از خرید باید آن ها را شست و ضدعفونی کرد تا از هرگونه گرد و خاک و آلودگی پاک شود و زمانی که بدون رطوبت شد شاخه انگور را روی یک طناب در مقابل آفتاب قرار دهید تا با نور آفتاب، انگورها خشک و بدون رطوبت شوند.

زمانی که مقداری از رطوبت انگورها کاسته شد و مقداری خشک شدند می توان با تکان دادن بر روی یا پارچه یا سینی انگورها را از شاخه جدا نمود و باقی مانده انگور خشک ها را با دست جدا کرد و درون سینی با پارچه قرار داد.

سپس سینی را در مقابل نور آفتاب قرار دهید تا با تابش نور خورشید مابقی رطوبت انگور نیز برطرف شود و کاملا خشک و بدون رطوبت شود که این عمل بسته به درجه خورشید دارد و در حالت عادی بین دو الی سه روز به طول می انجامد و در صورتی که بیشتر در آفتاب قرار گیرد سبب خشکی و تیرگی رنگ آن می شود که کیفیت و مزه خود را از دست می دهد.

برای این که مطمئن شوید کشمش کاملا خشک و بدون رطوبت شده یکی از آن ها را تست کنید اگر بسیار نرم بود و به دندان می چسبد بدانید یک روز دیگر باید در آفتاب بماند و در غیر این صورت آماده مصرف می باشد البته برای کیفیت بالاتر می توان انگور ها را در ظرفی ریخت و آن را به مدت چند روز درون سایه قرار داد تا کاملا بدون رطوبت شود سپس کشمش ها آماده مصرف می باشد.

برای ماندگاری محصول کشمش آماده شده را درون ظرفی سربسته بریزید و آن را در جای خشک و خنک نگهداری نماید تا هیج رطوبت و هوایی بین آنها رد و بدل نشود و حالت اولیه و کیفیت خود را حفظ کند.

تاثیر کشمش در درمان شوره سر

تاثیر کشمش در درمان شوره سر کشمش یکی از بهترین راه های درمان و رفع شوره سر می باشد زیرا این نوع میوه خشک خاصیت ضد التهابی دارد که مشکل شوره سر و سوزش را بر طرف می کند و زیبایی ویژه ای به مو می دهد و همین طور ویتامین ث درون آنه از سلول های آسیب دیده مو جلوگیری می کند و ضخامت و براقی به مو هدیه می دهد و آن را زیبا و نرم می کند.

کشمش غنی از مواد مغذی و املاح معدنی می باشد که با خوردن آن جذب بدن می شود و ریشه مو را استحکام می بخشد و آن را کاملا حفظ می کند که این امر مانع از ریزش مو می شود و در نتیجه مو را زیبا و پر می کند و سبب رشد بیشتر و بهتر آن می شود.

کشمش منبع ویتامین ث می باشد که این ماده مغذی، کلاژن پوست را افزایش می دهد و سبب جوان سازی و شفافیت پوست می شود و از پیری زود هنگام جلوگیری می کند و همین طور آنتی اکسیدان ها سلول های مخرب و پیری را رفع می کند و به جوان سازی کمک می کند و از سرطان پوست و آسیبی های پوستی جلوگیری می کند.

این نوع خوراکی برای رفع یبوست موثر می باشد زیرا این نوع خوراکی منبع فیبر های رژیمی می باشد که با مصرف آن، روده را مسهل می کند و کارایی و عملکرد آن را افزایش می دهد که سبب روان شدن مدفوع می شود و افراد باید کند دانه از کشمش را در آب خیساند و به صورت روزانه و مرتب صبح به صورت ناشتا مصرف نمود.

فیبر های درون کشمش نیز سلامت قلب را حفظ می کند زیرا کلسترول بد و چربی اضافی را بر طرف می کند و اجازه رشد به آن ها نمی دهد که در نتیجه مانع از مشکلات می شود.

مراکز عرضه کشمش پلویی صادراتی

مراکز عرضه کشمش پلویی صادراتی مراکز پخش کشمش پلویی صادراتی محصولات را به صورت غیر حضوری و آنلاین به بازار فروش کشمش صادراتی مختلف سطح کشور ارسال می کند تا افراد در صورت نیاز بتوانند بدون دردسر ثبت سفارش نمایند که علاوه بر آن، از انواع کشمش ها برای عرضه به بازار استفاده می کنند تا فروشندگان با توجه به نساز مشتری یکی از آن ها را سفارش دهد.

مراکز عرضه سایت های آنلاین زیادی راه اندازی کرده اند تا افراد بتوانند هر کجای کشور باشند بتوانند کشمش خود را سفارش دهند که معمولا در سایت اطلاعات مورد نیاز مشتری از قبیل ارزش غذایی، قیمت کشمش، وزن، درصد رطوبت، اندازه، نوع، تولید کننده و… را درج می نمایند تا افراد با بررسی بهترین نوع را خریداری کنند.

خانم نفری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09143707489

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: mailto:chickaradco@gmail.com

email icon ایمیل: mailto:Info@chickaradco.com

مجموعه چیکاراد شما را به خرید بهترین محصولات نخودچی و کشمش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید