مجموعه چیکاراد شما را به خرید بهترین محصولات نخودچی و کشمش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

پخش کننده کشمش صادراتی اعلا

آنچه در این مقاله می خوانید...

بررسی میزان کالری موجود در 100 گرم کشمشبررسی اهمیت کشمش در صنعت غذاییمرجع فروش کشمش صادراتی اعلا

کشمش صادراتی اعلا از انگورهای شیرین و درجه یک تولید می شود که به دلیل دارا بودن ارزش های غذایی فراوان، مورد توجه مصرف کنندگان قرار دارد. پخش کننده کشمش ممتاز با بسته بندی بهداشتی و استاندارد، این محصول را برای عرضه به بازار داخلی و یا صادرات به دیگر کشورها آماده سازی می کند. فروش کشمش صادراتی علاوه بر حمایت از تولید کننده به ارزآوری بیشتر برای کشور هم کمک می کند.

پخش کننده کشمش صادراتی اعلا

بررسی میزان کالری موجود در 100 گرم کشمش

بررسی میزان کالری موجود در 100 گرم کشمش کشمش از جمله خشکباری محسوب می شود که به عنوان آجیل هم مورد مصرف قرار گرفته و طرفداران بسیاری دارد. برخی از میوه ها مانند انگور قابلیت نگهداری به شکل تازه در بلند مدت را ندارند، به همین دلیل بهترین شیوه برای ذخیره سازی آن ها، خشک کردن میوه می باشد. به شکل خشک شده انگور، کشمش می گویند. برای تهیه کشمش از انگورهای شیرین، سالم و خوش طعم استفاده می شود.

کشمش با توجه به نوع انگوری که خشک شده است، انواع مختلفی دارد.کشمش سبز مرغوب، کشمش طلایی، کشمش پلویی و … فقط نمونه هایی از این ماده خوراکی ارزشمند هستند. انواع مختلف کشمش دارای کالری زیادی بوده و به خوبی می توانند انرژی مورد نیاز بدن را تامین کنند. در هر ۱۰۰ گرم کشمش حدود۳۰۰‌ کالری وجود دارد. در صورتی که هنگام احساس گرسنگی یک مشت کشمش به جای تنقلات مضر مصرف شود، ضمن ایجاد احساس سیری برای مدت طولانی، مواد مفید بسیاری هم به بدن می رسد.

کشمش دارای حجم قابل توجهی از قند و کربوهیدرات است که در سلول های بدن به عنوان غذا مورد استفاده قرار گرفته و تولید انرژی می کنند. معمولا توصیه می شود کودکان در حال رشد که تحرک زیادی دارند یا ورزشکاران، کوهنوردان و افراد با فعالیت های بدنی بالا، حتما از کشمش به عنوان یک میان وعده استفاده کنند تا کالری مورد نیاز بدنشان به خوبی تامین شود.

بررسی اهمیت کشمش در صنعت غذایی

بررسی اهمیت کشمش در صنعت غذایی کشمش یکی از فرآورده های مهم انگور می باشد که به دلیل وجود تاکستان های وسیع در برخی از شهرهای ایران، بهترین شیوه برای استفاده درست و اصولی از انگور در صنایع غذایی، تهیه و تولید کشمش می باشد. دو روش کلی برای تولید کشمش وجود دارد که یکی آفتابی و دیگری تیزابی نام دارد. از آن جایی که کشمش به عنوان یک آجیل محبوب نزد ایرانیان شناخته می شود، در کارخانه های صنایع غذایی توجه زیادی به تولید این نوع خشکبار وجود دارد.

موارد استفاده از کشمش فراوان است و برای هر نوع از این محصول، کاربرد خاصی در نظر گرفته شده است. به عنوان مثال کشمش پلویی برای استفاده در طبخ غذاهایی مانند عدس پلو مصرف می شود، کشمش سبز در کنار نخودچی یک ترکیب فوق العاده تشکیل می دهد که بزرگ و کوچک به آن علاقه دارند، کشمش طلایی جنبه پذیرایی داشته و علاوه بر مصرف به عنوان آجیل، سهم قابل توجهی از صادرات کشور را در حوزه کشمش به خود اختصاص داده است.

ارزش های غذایی کشمش بی شمار هستند و به همین دلیل است که از سوی مصرف کنندگان داخلی و خارجی تا این اندازه مورد توجه قرار گرفته است. کشمش حاوی ویتامین های C, B9, B6 است و منبع خوبی برای دریافت مواد معدنی شامل پتاسیم، کلسیم، فسفر، آهن، منیزیم و … به حساب می آید.

مرجع فروش کشمش صادراتی اعلا

مرجع فروش کشمش صادراتی اعلا مرجع فروش کشمش صادراتی اعلا، مراکز اصلی تهیه و پخش انواع خشکبار و آجیل است. در این مراکز می توان انواع کشمش را در بهترین کیفیت و قیمت مناسب یافت. فروشندگان باتجربه و متعهد مشغول به کار در این مراکز، محصول مرغوب را بی واسطه به دست مصرف کنندگان می رسانند که به دلیل فروش مستقیم کشمش، قیمت ارزان تری در مقایسه با خرید از واسطه ها خواهد داشت.

می توان با سفارش عمده خرید کشمش صادراتی از تخفیفات خوب فروشنده بهره مند شد و در این حالت خرید کشمش توجیه اقتصادی بهتری به دنبال خواهد داشت. کشمش های مرغوب و درجه یک که برای صادرات انتخاب می شوند، در بسته بندی های بهداشتی، استاندارد و زیبا راهی بازار فروش دیگر کشورها خواهند شد.

خانم نفری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09143707489

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: mailto:chickaradco@gmail.com

email icon ایمیل: mailto:Info@chickaradco.com

مجموعه چیکاراد شما را به خرید بهترین محصولات نخودچی و کشمش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید