مجموعه چیکاراد شما را به خرید بهترین محصولات نخودچی و کشمش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت عمده کشمش یزدی درجه یک

آنچه در این مقاله می خوانید...

نقش کشمش در تقویت نور چشمنحوه تولید کشمش درجه یکروش نگهداری کشمش تیزابی فروش مستقیم کشمش یزدی درجه یک

کشمش از جمله خشکبار پرمصرف است و به دلیل فواید بسیاری که دارد در طب سنتی نیز مورد توجه قرار گرفته است و همواره مصرف آن بسیار توصیه می‌شود‌ و از شیرینی های طبیعی و بدون ضرر به شمار می‌رود. در این میان کشمش یزدی مرغوب‌ترین نوع از این محصول می‌باشد که از بازار فروش خوبی برخوردار است. قیمت عمده کشمش یزدی درجه یک همواره بسیار مقرون به صرفه است. طعم واقعی کشمش را با کشمش یزدی تجربه کنید.

قیمت عمده کشمش یزدی درجه یک

نقش کشمش در تقویت نور چشم

نقش کشمش در تقویت نور چشم همانطور که می‌دانید قوه بینایی از اهمیت بالایی برخوردار است و بدون آن زندگی و انجام امور افراد بسیار سخت و حتی غیرممکن خواهد شد. تغذیه ارتباط مستقیمی با حفظ سلامت چشم ها دارد و با جای دادن مواد غذایی سرشار از ویتامین های مورد نیاز چشم در رژیم غذایی روزانه می‌توان به تقویت قوه‌ی بینایی کمک شایانی نمود. بسیاری از ویتامین ها و املاح معدنی در تقویت نور چشم موثر هستند که در مواد غذایی طبیعی به وفور یافت می‌شوند. از جمله این مواد غذایی کشمش می‌باشد که از خواص ارزشمندی برای چشم ها برخوردار است.

ویتامین آ از جمله ویتامین های مفید برای سلامت چشم به شمار می‌رود. رنگدانه های سلولی در چشم وظیفه تشخیص رنگ‌ها و تفکیک آن ها را دارند و برای عملکرد هرچه بهتر خود به مقادیر بالای ویتامین آ نیاز دارند. علاوه بر رنگدانه ها، شبکیه و قرنیه چشم نیز نیازمند ویتامین آ هستند و کمبود این ویتامین خطر ابتلا به نابینایی را به همراه خواهد داشت. افراد با گنجاندن کشمش در رژیم غذایی روزانه خود می‌توانند این ویتامین را تامین نمایند و نور چشم‌های خود را تقویت کنند.

کاروتنوئید نیز از رنگدانه های ارزشمند موجود در کشمش است که سبب افزایش قدرت تشخیص طیف رنگ ها می‌شود. از عوامل ضعف بینایی فعالیت رادیکال های آزاد است که سبب انواع بیماری های چشمی و تحلیل رفتن قدرت بینایی می‌شوند. کشمش با ترکیبات خاصی که دارد مانع از فعالیت رادیکال های آزاد شده و سلامت چشم ها را به همراه دارد داشت. به دلیل کالری بالا بهتر است این ماده غذایی ارزشمند به صورت کنترل شده مصرف شود.

نحوه تولید کشمش درجه یک

نحوه تولید کشمش درجه یک کشمش در فصل برداشت انگور از انگور های بدون هسته تهیه می‌شود که کشور ما از جمله تولید کنندگان موفق انواع کشمش به شمار می‌رود و این محصول را به سایر کشور ها نیز صادر می‌کند. جهت تولید کشمش درجه یک، ابتدا انگور های باکیفیت و عاری از کپک را تهیه می‌کنند. مناسب ترین نوع انگور برای تولید کشمش انگور شیرین و زرد رنگ است. پس از انتخاب انگور و جمع آوری آن، دانه های خراب و له را از خوشه انگور جدا می‌کنند تا محصول نهایی از کیفیت لازم برخوردار باشد.

در مرحله بعد انگورها ضدعفونی و شسته می‌شوند تا هر گونه آلودگی، حشرات و… از خوشه جدا شود. خشک کردن انگور به روش های مختلفی انجام می‌شود، اما خشک شدن طبیعی آن‌ها در محیط و بدون دخالت گوگرد و مواد شیمیایی بهترین و سالم ترین روش می‌باشد، زیرا تمام آنزیم های آن حفظ شده و طعم شیرین تری نیز خواهد داشت. کشمش طبیعی را در سایه و آفتاب می‌توان تهیه نمود. در روش آفتابی انگورها را در ظرفی مناسب که هوا در آن جریان داشته باشد قرار می‌دهند و یا به وسیله نخ آویزان می‌کنند تا زمانی که به طور کامل خشک شود.

در طی این مدت چندین مرتبه انگورها زیر و رو می‌شوند تا عمل خشک شدن به صورت یکنواخت صورت گیرد. کشمش های آماده شده از خوشه جدا می‌شوند و در ظروف دربسته نگهداری می‌شوند. تولید کشمش در سایه نیاز به زمان بیشتری دارد و به طور معمول ۲ ماه زمان لازم است تا انگور به طور کامل خشک شود‌. در روش سایه کشمش از رنگ و طعم بهتری برخوردار خواهد بود و ویتامین های آن حفظ خواهد شد. لازم به ذکر است جهت سرعت بخشیدن به فرآیند تولید کشمش در سایه می‌توان از پنکه استفاده کرد.

روش نگهداری کشمش تیزابی

روش نگهداری کشمش تیزابی کشمش گونه ای میوه خشک و جایگزین مناسبی برای قند است. علاوه بر آن در تهیه بسیاری از غذاها، کیک و شیرینی ها و… از طعم شیرین و لذیذ کشمش بهره می‌برند، زیرا قند طبیعی آن هیچگونه ضرری ندارد. کشمش به شیوه های مختلفی خشک می‌شود که نوع تیزابی آن همواره از پر مصرف نوع کشمش به شمار می‌رود. با توجه به اینکه این میوه در فصل خاصی برداشت و خشک می‌شود جهت نگهداری آن در طول سال از روش های متعددی استفاده می‌کنند.

در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا روش نگهداری کشمش تیزابی را توضیح دهیم. اگر شرایط نگهداری مناسب باشد کشمش تا مدت بسیاری سالم و تازه می‌ماند. همانطور که می‌دانید نور و گرما از عوامل فساد مواد غذایی هستند این عوامل کشمش را نیز خراب می‌کند و کشمش گندیده و خراب به هیچ عنوان قابل مصرف نمی‌باشد. بهترین شرایط برای ماندگاری کشمش مکانی تاریک و خنک است، زیرا سرما و تاریکی مانع از فعالیت و رشد آفت و حشرات می‌کنند

رطوبت نیز از عواملی با تاثیرات منفی بر کیفیت و سلامت کشمش می‌باشد و سبب کپک و فاسد شدن آن می‌شود. بهترین محل نگهداری کشمش یخچال است، اما اگر به هر دلیلی نمی‌شود آن را درون یخچال نگهداری کنید، کابینت های تاریک نیز می‌تواند تا مدت ها سلامت آن را حفظ نماید. ظروفی با درب محکم مناسب ترین ظروف برای نگهداری از کشمش هستند.

فروش مستقیم کشمش یزدی درجه یک

فروش مستقیم کشمش یزدی درجه یک کشمش از فرآورده های انگور شیرین و بدون هسته است که طی فرآیندهای مختلفی تولید می‌شود و انواع بسیاری نیز دارد که هر نوع آن مصارف و استفاده متفاوتی دارد. از انواع کشمش در آجیل، شیرینی، کیک، شکلات، غذا و… استفاده می‌شود.این ماده غذایی دارای خواص بسیاری است و همواره مصرف هر روزه آن در آحاد افراد به ویژه کودکان در تقویت حافظه و سلامت بدن تاثیرات فوق العاده ای دارد. مرغوب ترین و باکیفیت ترین نوع این محصول کشمش یزدی است که دارای طعم و رنگ بی نظیری می‌باشد.

با توجه به اینکه واسطه ها با خرید کشمش یزدی از تولید کننده آن را به قیمت بالاتری در بازار به فروش می‌رسانند توصیه می‌شود این محصول را به صورت مستقیم تهیه نمایید. عرضه کشمش یزدی درجه یک توسط عرضه کنندگان منصف و معتبر به صورت مستقیم صورت می‌گیرد و سبب کاهش چشم گیر قیمت شده است. جهت خرید کشمش یزدی ممتاز می‌توانید با شماره های درج شده تماس حاصل نمایید و در اسرع وقت آن را دریافت کنید.

خانم نفری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09143707489

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: mailto:chickaradco@gmail.com

email icon ایمیل: mailto:Info@chickaradco.com

مجموعه چیکاراد شما را به خرید بهترین محصولات نخودچی و کشمش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید